خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان جهان-آنکارا؛

پیروزی مقتدارنه جوانان ایران بر آرژانتین

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۴۳

جوانان والیبال ایران موفق شدند با غلبه بر نایب قهرمان دوره قبل در روز دوم شگفتی ساز شوند.

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین روز از مسابقات والیبال جوانان جهان در آنکارا به مصاف تیم ملی آرژانتن رفت و بازی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، ترکیب تیم ملی ایران در این دیدار را مصطفی باقری(پاسور)، جواد حسین آبادی(قطر پاسور)، آرش تقوی، میلاد عبادی پور(دریافت کننده)، امیر علی فتحعلی، محمد فلاح(دفاع وسط)، ابوالفضل قلی پور(لیبرو) در مصاف با تیم آرژانتین (نائب قهرمان دوره گذشته مسابقات جهانی جوانان) تشکیل می دهد. سرداور این دیدار از کشور آمریکا و داور دوم نیز از کشور الجزایر بود.
در ست اول بازی، جوانان ایرانی با داشتن دفاع روی تور خوب و کم نقص توانستند وقت استراحت فنی اول را با امتیاز 8 بر 5 به نفع خود به پایان رسانند.

در این ست شاگردان فرهاد نفرزاده توانستند در زدن سرویس نسبت به حریف موفق تر عمل کنند و قدرت خود را بر حریف تحمیل کردند. و با اختلاف امتیازی بالا 16 بر 10 وقت استراحت فنی دوم را نیز به نام خود ثبت کردند.
سرویهای هدفمند تیم ایران و دریافت اولهای ضعیف بازیکنان آرژانتین باعث شد این ست با نتیجه 25 بر 19 به نفع نمایندگان کشورمان رقم بخورد.

در ست دوم این بازی ترکیب تیم ملی ایران نسبت به ست اول دست نخورده ماند. نفرزاده با عدم تغییر ارنج تیم نشان داد که از عملکرد شاگردانش راضی است. در این ست بازهم بازیکنان تیم ملی جوانان کشورمان توانستند با دریافت خوب و استفاده از توپ های برگشتی توانستند وقت استراحت فنی اول را با امتیاز 8 بر 4 به نفع خود رقم بزنند. شاگردان فابین موراکو آرژانتینی علیرغم تلاش های زیاد نتوانستند خط دفاعی مستحکم ملی پوشان کشورمان را متزلزل کنند، وقت استراحت فنی دوم نیز با امتیاز 16 بر 11 به نفع تیم ملی کشورمان رقم خورد. در این ست هماهنگی تاکتیکی ملی پوشان کشورمان به گونه ای بود که شیرازه بازی از دست تیم آرژانتین خارج شد و آنها با امتیاز 25 بر 20 نتیجه این ست را واگذار کردند. در این ست جواد حسین آبادی توانست 12 امتیاز برای تیم ایران به دست آورد.

در ست سوم بازی شاگردان فرهاد نفرزاده با شروع طوفانی خود نشان دادند که هدف شان به پایان رساندن بازی در این ست است. وقت استراحت فنی اول در این ست با امتیاز 8 بر 3 به نفع ملی پوشان کشورمان رقم خورد. جوانان ایرانی با بازی یکنواخت و هماهنگ اجازه خود نمایی را از حریف گرفته بودند و همچنان فاصله امتیازی خود را با حریف حفظ کردند و با پوئن 16 بر 10 قت استراحت فنی دوم را رقم زدند.

بازیکنان تیم ملی آرژانتین که نتیجه نخستین بازی جهانی خود را در این دوره از مسابقات از دست رفته دیدند پس از وقت استراحت فنی دوم، ست سوم کم اشتباه تر ظاهر شده و فاصله امتیازی خود را با تیم ایران کمتر کردند. اما قدرت بازیکنان تیم ملی کشورمان اجازه کسب امتیاز را برای رسیدن به برد به آنها نداد و این ست هم با نتیجه 25 بر 18 به نفع تیم ملی کشورمان به پایان رسید و جوانان والیبال ایران موفق شدند با غلبه بر نایب قهرمان دوره قبل در روز دوم شگفتی ساز شوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز