خبرگزاری کار ایران

وزیر مشکلات خاص خود را دارد؛

ذوالقدری: تیم خوبی راهی مکزیک کردیم/تکواندوکاران با انگیزه هستند

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۴

با توجه به اینکه تیم ملی به دلیل مصدومیتهایی که برای ملی پوشان قدیمی به وجود آمد تغییر کلی کرده است و تجربه کافی ندارند. اما امیدواریم که بتوانند روی سکوهای قهرمانی مسابقات مکزیک بایستند.

تیم ملی تکواندو در حالی در مسابقات جهانی مکزیک حاضر خواهد شد که تغییرات چشمگیری در ترکیب تیم ملی داشته است.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های جهانی تکواندو از فردا در مکزیک آغاز خواهد شد و ملی‌پوشان آقا و بانوان ایران به مصاف رقبای جهانی خود خواهند رفت. در همین ارتباط دبیر فدراسیون تکواندو توضیحاتی را در باره حضور تیم ملی در مکزیک داده که در ادامه می‌خوانید:

حسن ذوالقدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: دوره‌های آماده سازی خوبی را با تمام مشکلاتی که داشتیم بر پا کردیم و سعی کردیم که تمام شرایط برای ورزشکاران مهیا باشد. ارزیابی خوبی از تکواندوکاران در مسابقات جهانی اسپانیا و و مسابقات جهانی تونس به عمل آوردیم.

دبیر فدراسیون تکواندو متذکر شد: در آخرین ارزیابی که از ملی‌پوشان کردیم آنها از آمادگی جسمانی و روانی بالایی برخوردار هستند و با توجه به اینکه تیم ملی به دلیل مصدومیت‌هایی که برای ملی‌پوشان قدیمی به وجود آمد تغییر کلی کرده و تجربه کافی ندارند، اما امیدواریم بتوانند روی سکوهای قهرمانی مسابقات مکزیک بایستند.

وی افزود: آنها انگیزه بالایی دارند و باید بدون حاشیه بتوانند بهترین نتیجه را از مسابقات جهانی مکزیک بگیرند. ما هم برای ورزشکارانی که نتوانستند جوایز قهرمانی خود را دریافت کنند در تلاش بودیم که با کمک وزارت ورزش جوایز آنها را پرداخت کنیم اما در سال فقط یکبار برنامه اهدای جوایز به ورزشکاران برتر برگزار می‌شود و آنها باید تا آن روز صبر کنند.

ذوالقدری درباره اینکه چرا تا زمانی که تیم اعزام شد هیچ‌کدام از مسئولین وزارت ورزش به آنها سر نزد، گفت: آنها هم مشکلات خاص خود را دارند و شرایط خاصی هم دارند. ما خودمان از طرف فدراسیون به بچه‌ها سر می‌زدیم و دور و بر آنها می‌چرخیدیم و کم و بیش هم از حمایت‌های وزارت ورزش برخوردار بودیم. قطعا حضور آنها می‌توانست تاثیر فراوانی در روحیه ورزشکاران داشته باشد و امیدواریم  به رشته‌های المپیکی و جهانی بیشتر از قبل اهمیت بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز