خبرگزاری کار ایران

به تجربه کریمی تکیه کرده‌ایم؛

محمد خمسه: وزارت ورزش فقط به رشته‌های توپی اهمیت می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۵۲

حریفان را از لیست فدراسیون جهانی پیدا کردم. و با توجه به لیست آنها را شخصا آنالیز کرده‌ام و مربیان تیم هم آنالیز کرده‌اند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان بامداد امروز عازم رقابت‌های جهانی مکزیک شد تا پای در میدانی بزرگ بگذارد. کریمی و ملی‌پوشان ما این بار بدون برخی از چهره‌های نامی راهی این دیدارها شدند و چشم امید کادر فنی به جوانانی مانند خمسه دوخته شده تا پا جای بزرگانی بگذارند که سال‌ها برای ایران افتخار آفرینی کردند.

محمد خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: دیروز آخرین روز اردو بود. 6 ماه اردو را پشت سر گذاشتیم. به آمادگی 100 درصد رسیده ایم و بازی من 29 تیرماه خواهد بود که تا روز قبل از مسابقه هم به تمرینات خود ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: وضعیت بدنی خوبی داریم. همه با هم تمرین کردیم و بسیار تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. از لحاظ روحی با هم یکدل بودیم و هستیم و یک تیم جوان راهی مسابقات می شود که انگیزه ای بالا برای کسب مدال دارد. کریمی 20 سال تجربه بین المللی دارد و از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. از لحاظ فنی خیلی به ما کمک کرده و مشکلات ما را برطرف کرده و الان که وی پشت سر ما است به تجربیات وی تکیه کرده ایم.

تکواندوکار 63 کیلو کشورمان در پایان گفت: وزارت ورزش فقط به رشته های توپی اهمیت می‌دهد از همه نظر مالی و کمکهای روحی به آنهاکمک می کند. اردوهای سختی داشتیم و فدراسیون ما را راضی نگه داشت و وزارت ورزش هم کمکی به بهتر برگزار شدن اردوها نکرد.

وی در خصوص حریفان خود گفت: حریفان را از لیست فدراسیون جهانی پیدا کردم. و با توجه به لیست آنها را شخصا آنالیز کرده ام و مربیان تیم هم آنالیز کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز