خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی کشور؛

راهیابی نوجوانان مازندران و گلستان به مرحله نهایی

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۹۷

تیم‌های مازندران و گلستان ضمن صعود به مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان کشور امسال، مجوز حضور در مسابقات قهرمانی دسته اول سال 93 را نیز به دست آوردند.

تیم‌های والیبال نوجوانان مازندران و گلستان با کسب بیشترین امتیاز در گروه چهارم مسابقات والیبال قهرمانی کشور راهی مرحله نهایی این رقابت‌ها شدند.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های دور مقدماتی منطقه 4 قهرمانی نوجوانان کشور نیز به پایان رسید و تیم‌های مازندران و گلستان به ترتیب با 14 و 12 امتیاز در مقام‌های اول و دوم جدول این گروه قرار گرفتند و راهی مرحله نهایی این رقابت‌ها شدند.

تیم‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان نیز در این گروه حضور داشتند که به ترتیب با 9، 7، 3 و صفر امتیاز در مکان‌های سوم تا ششم قرار گرفتند و به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

در روز آخر مسابقات منطقه چهار 3 بازی برگزار شد که نتایج آن به قرار زیر است:

تهران 2- مازندران 3

گلستان 3- خراسان رضوی یک

سمنان یک – خراسان شمالی 3

بدین ترتیب تیم‌های مازندران و گلستان ضمن صعود به مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان کشور امسال، مجوز حضور در مسابقات قهرمانی دسته اول سال 93 را نیز به دست آوردند.

تیم‌های تهران و خراسان رضوی به مسابقات دسته 2 سال 1393 راه یافتند و تیم‌های خراسان شمالی و سمنان نیز مجوز حضور در مسابقات دسته 3 سال 93 را کسب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز