خبرگزاری کار ایران

نباید از امتیازهای اول ساده بگذریم؛

ولاسکو: خوشحالم تا آخرین لحظه می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۸۱

ما امروز شاهد بازی پایاپای و جذابی بودیم. ما پس از برد مقابل ایتالیا با اعتماد به نفس بیشتری کار کردیم. خوشحالم امروز سومین پیروزی در لیگ جهانی را جشن گرفتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال پس از کسب سومین پیروزی مقابل کوبا گفت: از اینکه شاگردانم می‌توانند بعد از واگذاری دو ست به بازی برگردند و تا آخرین لحظه می‌جنگند خوشحالم اما به آنها می‌گویم.

به گزارش ایلنا، خولیو ولاسکو پس از برد کوبا اظهار کرد: ما در یک مسابقه خیلی سخت پیروز شدیم. هر دو تیم تجربه خوبی کسب کردند. ما می‌دانیم فردا هم رویارویی سختی خواهیم داشت. ما امروز شاهد بازی پایاپای و جذابی بودیم. ما پس از برد مقابل ایتالیا با اعتماد به نفس بیشتری کار کردیم. خوشحالم امروز سومین پیروزی در لیگ جهانی را جشن گرفتیم.

وی افزود: ما برای این بازی برنامه ریزی کرده بودیم اما فرصت زیادی برای تغییرات زیاد نداشتیم. در لیگ جهانی باید یاد بگیریم با تیم‌های مختلف و تاکتیک‌های متفاوت روبرو شویم. در این بازی هر دو تیم شانس پیروزی داشتند اما مطمئن هستم این بازی برای من خیلی مهم بود زیرا تجربه بسیار مناسبی بدست آوردیم. ما باید به فکر بازی بعدی باشیم. قطعا بازی دوم دشواری‌های خاص خودش را خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال ایران درباره عملکرد فنی دو تیم در این مسابقه نیز گفت: کوبا در دو ست خیلی خوب بازی کرد. ما هم قدری اشتباه در سرویس و دریافت داشتیم. ما نیاز داشتیم تا سرویس‌های خوبی بزنیم. در ادامه بازیکنان ما بهتر کار کردند و بعد از ست سوم در حمله و دفاع بهتر شدیم و آمار اشتباه در سرویس و دریافت پایین آمد. توانستیم به بازی برگردیم و نهایتا در ست پنجم کار را تمام کنیم.

وی در پاسخ با اشاره به اینکه برای چندمین بار است ایران بازی را 5 گیمه می‌کند، گفت: این خیلی خوب است که بازیکنانم تا آخرین لحظه می‌جنگند و می‌توانند بعد از واگذاری دو ست به بازی برگردند اما من به آنها می‌گویم نباید در امتیازهای اولیه دچار اشتباه شویم و راحت امتیاز از دست بدهیم زیرا اگر این اشتباه‌ها زیاد شود ممکن است نتیجه را واگذار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز