خبرگزاری کار ایران

کوبا همیشه کوبا است؛

زرینی: پیروزی بر کوبا یعنی یک شگفتی دیگر

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۸۰

اختلاف ساعتی که داریم باعث افزایش این سختی می‌شود. مردم در حال حاضر از ما توقع برد دارند. امیدوارم بتوانیم به خوبی جواب محبت‌ها و توقعات مردم را بدهیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: در بازی با ایتالیا مخصوصا در بازی اولین بدون نقص ظاهر شدیم و با ارائه یک بازی سطح بالا توانستیم 3 امتیاز بار ارزش این دیدار را از آن خود کنیم.

به گزارش ایلنا، حمزه زرینی با بیان این مطلب اظهار کرد: همه 6 بازیکنی که در هر زمان در زمین بودند توانستند عمل کردی منحصر به فردی داشته باشند. در بازی دوم آنها دریافته بودند که حمله‌های ما خیلی خوب است و برای همین سرویس‌های ریسکی خود را افزایش دادند تا توپ به پاسور ما سخت‌تر برسد. البته ما توانسته بودیم به خوبی زایدسف را مهار کنیم ولی آنها بازیکن‌های خیلی خوب دیگری هم داشتند.

وی در ادامه افزود: هر کدام برای خود یک زایدسف بودند. در ست پنجم همه دیدند سر تیم ما را بریدند و اشتباه بزرگ و مشخص داوری باعث شد ما آن دیدار را واگذار کنیم. کاش بازی دوم را می‌بردیم چراکه ما در بازی دوم هم عالی کار کردیم و مستحق برد بودیم. البته 4 - 2 کردن با ایتالیا در ایتالیا هم کار بزرگی است.

دریافت کننده تیم ملی والیبال درخصوص بازی با کوبا گفت: چند بازی با کوبا تا به حال داشته‌ایم که همه آنها را واگذار کرده‌ایم. در بازی آخرش روسیه را برده و با روحیه مضاعف در حالیکه روز به روز بهتر می‌شود به مصاف ما می‌آید. کوبا کوباست. ما نباید فکر کنیم چون ایتالیا بریده‌ایم و ایتالیا کوبا را برده پس ما می‌توانیم کوبا را ببریم.

کار خیلی سختی است. پیروزی در این دیدار یعنی یک شگفتی دیگر. اختلاف ساعتی که داریم باعث افزایش این سختی می‌شود. مردم در حال حاضر از ما توقع برد دارند. امیدوارم بتوانیم به خوبی جواب محبت‌ها و توقعات مردم را بدهیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز