خبرگزاری کار ایران

به دلیل انتشار مطلبی کذب؛

داورزنی: از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۳۷

این خبر اصلا صحت ندارد و از ریشه کذب است. بازیکنان ما کاملا حرفه‌ای هستند و هرگز چنین خطایی نکرده‌اند.

رئیس فدراسیون والیبال درخصوص انتشار مطلب کذب یکی از روزنامه‌های امروز گفت: این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی با بیان این مطلب اظهار کرد: این خبر اصلا صحت ندارد و از ریشه کذب است. بازیکنان ما کاملا حرفه‌ای هستند و هرگز چنین خطایی نکرده‌اند.

وی متذکر شد: درست نیست در این شرایط و در حالیکه همه جهان از والیبال ایران تمجید می‌کنند و تمامی رسانه‌های ایران هم به معنای واقعی از تیم ملی پشتیبانی کرده‌اند، برخی‌ها با انتشار اخباری دروغین که منبع درستی هم ندارد موجب بر هم زدن تمرکز و روحیه بازیکنان و ضربه زدن به تیم ملی و منافع ملی شوند.

داورزنی در پایان تاکید کرد: این موضع را از طریق ذی‌صلاح پیگیری می‌کنیم و با خاطیان برخوردی جدی خواهیم کرد.

همچنین سرپرست تیم ملی نیز در خصوص انتشار این مطلب گفت: در چنین شرایط حساسی ضربه بزرگی بود که از طرف خودمان به تیم وارد شد.

امیر خوش‌خبر افزود: این موضوع از طرف خانواده بچه‌ها به گوش آنها رسید و همه را ناراحت کرد. من نمی‌دانم انتشار این مطلب در این روز مهم و در چنین شرایط حساس چه توجیهی دارد. آن هم از سوی یکی از روزنامه‌های مهم کشور. مطلبی که سرتا پا دروغ است. واقعا متاسفم ما باید از جایی که اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم ضربه بخوریم.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها و روزنامه‌های ایتالیایی از تیم ایران تعریف و تمجید می‌کنند و باعث افزایش روحیه تیم می‌شوند، آن وقت یکی از روزنامه‌های خود ما موجب وارد شدن شوک روحی به تیم می شود. مسئولیت عواقب این موضوع برگردن کسانی است که این مطلب را منتشر کردند و باید پاسخ گو باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز