خبرگزاری کار ایران

FIVB گزارش داد؛

بلندقامتان نوجوان ایران امیدوار به درخشش در مکزیک

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۳۹

مظفری امیدوار است در این دوره از رقابت‌ها ایران بدرخشد. او با جدیّت گفت که "می‌بریم".

فدراسیون بین‌المللی والیبال در گزارشی از نوجوانان ایران نوشت: والیبال ایران امیدوار است در مسابقات جهانی مکزیک بدرخشد و قهرمان این گروه سنی شود.

به گزارش ایلنا، 6 سال پیش وقتی رقابت‌های جهانی در همین مکان برگزار شد، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران نخستین مدال طلای خود را زیر نظر ستکوویچ(از صربستان) با پیروزی 3 بر 2 در برابر چین به دست آورد. اکنون نوبت ایرج مظفری است تا بعد از دو سال هدایت تیم ملی نوجوانان، تاریخ را دوباره تکرار کند به خصوص اینکه او در 9 ماه پیش و در تهران با شکست رقیب دیرینه خود چین مقام قهرمانی آسیا را به دست آورده است.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان قبل از آغاز مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک افزود: با هدف قهرمانی پا به این مسابقات گذاشته‌ایم. آمده‌ایم تا تاریخ را باری دیگر رقم بزنیم. امیدوارم هواداران ایرانی مقیم و تماشاگران مکزیکی نیز از ما حمایت کنند.

ماه پیش چند مسابقه دوستانه در ترکیه برگزار کردیم و تاکتیک‌های به کار گرفته در مسابقات آسیایی را نیز تغییر دادیم. چند بازیکن نیز جایگزین شدند. در مسابقات آسیایی یک لیبرو داشتم اما الان دو بازیکن لیبرو داریم.

ایرج مظفری تیم‌های روسیه، چین و کوبا را قدرتمند دانست و اعتراف کرد که درباره برزیل چیز زیادی نمی‌داند. او در ادامه خاطرنشان کرد: بازی‌های سختی را پیش رو داریم که برای ما تازگی ندارد. مانند قهرمانی آسیا که کار آسانی نبود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران سال 2007 موفق به کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان شد اما در سال 2009 مدال طلا را در ایتالیا به دستان صربستان سپرد. این تیم دو مدال نقره در سال 2001 و برنز در سال 2003 تایلند در پرونده کاری خود دارد. نوجوانان ایران در سال 2011 جایگاه دهمی جهان را کسب کرد، اما مظفری امیدوار است در این دوره از رقابت‌ها ایران بدرخشد. او با جدیّت گفت که "می‌بریم".

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز