خبرگزاری کار ایران

كلاس نجات غریق درجه 2 در مشهد برگزار می‌شود

کد خبر : ۸۰۲۰۹

در فروردین‌ماه امسال نیز 4 دوره آموزش نجات غریق ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر زیر 16 سال با حضور 60 نفر شركت كننده در مشهد برگزار شد.

سرپرست هیات نجات غریق خراسان رضوی از برگزاری کلاس نجات غریق درجه 2 ویژه بانوان و آقایان در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی پورلطیفی گفت: یك دوره كلاس نجات غریق درجه 2 ویژه بانوان و آقایان قبول شده در آزمون ورودی اردیبهشت ماه امسال، از روز 25 خردادماه در مشهد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون نجات غریق درجه 2 آقایان و بانوان، افزود: این آزمون هر ماه با به حد نصاب رسیدن تعداد متقاضیان، از سوی هیات نجات غریق خراسان رضوی برگزار می شود.

سرپرست هیات نجات غریق خراسان رضوی از آمادگی این هیات برای برگزاری دوره های غواصی خبر داد و اظهار داشت: این كلاس ها در طول سال در استخرهای بهمن و كوثر ویژه آقایان و آبی هشتم ویژه بانوان مشهد دایر خواهد بود.

پورلطیفی همچنین از برگزاری دوره آمادگی و توجیهی ناجیان مشغول به كار در روز 23 خرداد ماه در سبزوار خبر داد و یادآور شد: حدود 700 ناجی مرد و زن استان در ماه جاری در دوره های آمادگی و توجیهی كه در شهرستان مشهد و نیشابور برگزار شده است، شركت كرده اند.

وی خاطر نشان كرد: در فروردین‌ماه امسال نیز 4 دوره آموزش نجات غریق ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر زیر 16 سال با حضور 60 نفر شركت كننده در مشهد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز