خبرگزاری کار ایران

پس از شکست مقابل بلغارستان؛

ولاسکو: قادر به پیش بینی بازی با روسیه نیستم

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۶۰

در دریافت با مشکل حدود 46 درصدی مواجه بودیم و به ناچار روی به توپ های بلند آوردیم و باز هم در بازی برابر با حریف با یک خطای تور و یک سرویس مستقیم بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان آخرین بازی تیم ملی در مصاف با بلغارستان که با شکست سه بر یک همراه بود با مثبت ارزیابی کردن این بازی برای آماده شدن بازیکنان جایگزین دلیل باخت را ناشی از همان اشتباهات بازی قبلی خواند و گفت: « ما امروز هم با دو اشتباه بازی را با بازیکنان ذخیره خود به تیم اصلی بلغارستان باختیم.»

به گزارش ایلنا، خولیو ولاسکو در ادامه افزود: «در دریافت با مشکل حدود 46 درصدی مواجه بودیم و به ناچار روی به توپ های بلند آوردیم و باز هم در بازی برابر با حریف با یک خطای تور و یک سرویس مستقیم بازی را واگذار کردیم.»

وی در مجموع بازی پایاپای با بازیکنان اصلی بلغارستان را مثبت ارزیابی کرد و بر خلاف بازیکنان تیمش اعتقاد نداشت که اشتباهات داوری باعث شد تا بازنده بازی شوند. ولاسکو در مورد دلایل اصلی شکست گفت:«بازیکنان ما در دریافت ها هم در برابر سرویس های پرشی و هم سرویس های موجی بازیکنان بلغارستان بد عمل کردند و این موضوع دلیل اصلی ناکامی آنها بود. آنها به جای آنکه با جابجایی بدنشان در صدد کنترل سرویس های بر آیند با حرکت دست های خود می خواستند دریافت کنند ».

وی افزود:« امروز کشاورزی خوب کار نکرد و زرینی هم زرینی همیشگی نبود».

ولاسکو در مورد اینکه بازی با بلغارستان چقدر در شبیه سازی بازی با روسیه به او و تیمش کمک کرد گفت: «بازی با بلغارستان بی شباهت با روسیه نیست ولی با این تفاوت که روس ها از نظر سرویس برتری آشکاری با بلغارستان دارند و کمتر توپشان به خطا می رود. »
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد پیش بینی اش از بازی با روسیه گفت:« هیچکس جز خدا نمی داند چه نتیجه ای در انتظار ماست. ما بازی های زیادی انجام نداده ایم و بازی های لیگ جهانی حکم بازی های تدارکاتی برای ما برای جام ملت های آسیا را دارد».

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز