خبرگزاری کار ایران

مهدی‌زاده:

سال آینده با قدرت در خدمت تیم ملی هستم

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۷۲

سال آینده مسابقات مهمی چون بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و می‌خواهم با قدرت برای شركت در این رقابت‌ها آماده شده و مدال طلا را كسب كنم.

قهرمان سال ۲۰۱۲ كاراته جهان با تاكید بر اینكه در رقابت‌های قهرمانی آسیا شركت نخواهد كرد، گفت: پس از بهبودی كامل، سال آینده با قدرت در خدمت تیم ملی هستم تا بتوانم طلای بازی‌های آسیایی را كسب كنم.

به گزارش ایلنا، امیر مهدی‌زاده اظهار داشت: در آخرین معاینه‌ای كه پزشك تیم ملی از من داشت به این مسئله اشاره كرد كه آسیب‌دیدگی كشكك زانویم پس از انجام عمل جراحی سنگین برطرف شده اما از حضور در تمرینات پرفشار اردو منع شدم.

وی افزود: دو بار در طول سال‌های اخیر كشكك زانویم را جراحی كرده ام و پس از مشورتی كه با مربی و پزشكم داشته‌ام به این نتیجه رسیده‌ام كه امسال در رقابت‌های قهرمانی آسیا شركت نكنم، زیرا در صورت ریسك كردن و مصدومیت دوباره مدت‌ها از میادین دور می‌مانم.

مهدی‌زاده گفت: سال آینده مسابقات مهمی چون بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و می‌خواهم با قدرت برای شركت در این رقابت‌ها آماده شده و مدال طلا را كسب كنم.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا مسئولان فدراسیون از این اقدام آگاه بوده‌اند؟ گفت: تمام كارهایم را با مسئولان فدراسیون هماهنگ می‌كنم و آنها هم از من حمایت می‌كنند. امیدوارم در سال آینده با كسب مدال‌های خوب به كاراته كشور هماهنگ كنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز