خبرگزاری کار ایران

سعید معروف خواستار شد:

جریمه‌های ملی‌پوشان والیبال بخشیده شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۵۸

هر بار که داورزنی را می دیدم از وی سراغ شما را می گرفتم/ من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در زمانی که صحبت‌های وزیر ورزش و داورزنی در جمع ملی‌پوشان به پایان رسید اجازه خواست چند کلمه ای صحبت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از اینکه داورزنی با موافقت وزیر ورزش این اجازه را به وی دادند معروف گفت: از اینکه شما در اردوی تیم ملی حاضر شدید بسیار خوشحالیم، اما ناراحتی‌هایی وجود داشت که بازیکنان معتقد بودند شما به بازیکن توجه نمی‌کنید اما با حضور در این اردو نشان دادید  از حافظه خوبی برخوردار هستید و ملی‌پوشان والیبال را فراموش نکرده اید.

در این لحظه عباسی وزیر ورزش به وی گفت: من هر وقت که داورزنی را می‌دیدم از وی سراغ شما را می‌گرفتم و مطمئن باشید من برای شما آرزوی موفقیت دارم.

کاپیتان تیم ملی ادامه داد: اینکه بعد از 8 ماه پاداش‌هایی که قولش را داده بودید پرداخت می‌کنید، نشان از اهمیت داشتن والیبال برایشما دارد و ملی پوشان را امیدوارتر می کند.

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: ملی پوشان دو ماه است که بدون حاشیه تمرین می‌کنند، اما امسال مسائلی در لیگ برتر به وجود آمد که موجب شد برخی از بازیکنان تنبیه انضباطی شوند. حالا که شما حضور دارید می‌خواهم از داورزنی خواهش کنم جریمه‌های ملی‌پوشان را ببخشد تا تیم پیش از اعزام به مسابقات دغدغه‌ای نداشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز