خبرگزاری کار ایران

باید نهایت تلاش خود را به کار ببندیم؛

خسروشاهی: جدال تنگاتنگی با حریفان خارجی داریم

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۳۷

ورزشکاران آلمان، چک، ترکیه و مالزی اصلی‌ترین رقبای من در بیست و هشتمین تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) هستند.

ایلنا- خوی: بهترین رکابزن آسیا در مرحله سوم توربین المللی دوچرخه سواری ایران(آذربایجان)گفت: رقابت تنگاتنگی با حریفان خارجی داریم و در مراحل بعدی برای کسب عناوین برتر باید نهایت تلاش خود را به کار ببندیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام خسروشاهی در پایان مرحله سوم رقابت‌های تور بین المللی آذربایجان افزود: خوشحالم در پایان مرحله سوم که در مسیر 122 کیلومتری ارومیه - خوی، توانستم عنوان بهترین رکابزن آسیا را کسب کنم. در این مسیر به دلیل وجود گردنه‌های طولانی و سر بالا نتوانستم زمان خوبی را برای خود ثبت کنم و با کمی اختلاف در بخش انفرادی به مقام چهارم رسیدم.

وی ورزشکاران آلمان، چک، ترکیه و مالزی را اصلی‌ترین رقبای خود عنوان کرد و افزود: امیدوارم در ادامه به شرایط بهتری و قابل قبول‌تری برسم.

خسروشاهی که به همراه تیم ملی امید در این مسابقات حاضر شده، مسیر 191 کیلومتری جلفا و منطقه آزاد ارس را مشکل‌ترین مرحله تور دانست و گفت: در این مسیر کار بسیار سخت و دشواری را در پیش داریم. امسال چهارمین باری است در تور ایران(آذربایجان) شرکت می‌کنم و چندین عنوان اولی، سومی و کسب پیراهن امتیازی را نیز در کارنامه دارم.

مرحله چهارم این رقابت ها امروز شنبه چهارم خردادماه در مسیر 152 کیلومتری خوی تا منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران با جایزه 50 هزار یورویی از یک تا 6 خرداد با حضور 19 تیم داخلی و خارجی در مسیرها و جاده های دو استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز