خبرگزاری کار ایران

حاجی صلاح پرسپولیس را نمی‌خواهد؛

مایلی‌کهن؛ مردی که سنگ خودش را به سینه می‌زند

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۵۱

مایلی‌کهن تا قبل از این انتخاب علیه رویانیان مصاحبه نمی‌کرد و حتی شاهد تعریف او از مدیریت باشگاه پرسپولیس هم بودیم.

انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس در فصل جدید مطابق انتظارها مصاحبه‌های تند محمد مایلی‌کهن همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مایلی‌کهن که سال‌هاست در حسرت هدایت پرسپولیس به سر می‌برد پس از استعفای یحیی گل‌محمدی تمام تلاش خودش را برای حضور روی نیمکت پرسپولیس انجام داد.

البته حاجی مایلی یکی از گزینه‌های کمیته فنی پرسپولیس بود اما خودش هم بیکار نماند و در این مدت رایزنی‌های لازم را با وزارت ورزش داشت و حتی جلسه‌ای با محمد عباسی هم داشت اما تمام این تلاش‌ها نتیجه نداد و در نهایت دایی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شد.

مایلی‌کهن تا قبل از این انتخاب علیه رویانیان مصاحبه نمی‌کرد و حتی شاهد تعریف او از مدیریت باشگاه پرسپولیس هم بودیم.

حاجی در جشن باشگاه پرسپولیس برای تجلیل از چهره‌های ماندگار باشگاه هم برای رویانیان سنگ تمام گذاشت، اما همانطور که انتظار داشتیم پس از انتخاب دایی مصاحبه‌های تند حاجی‌مایلی شروع شد و در اولین واکنش خود نسبت به این انتخاب گفت: مدیران پرسپولیس مربی عوض می‌کنند تا خودشان مصون بمانند و عملکرد مدیران باشگاه باعث افزایش تماشاگران استقلال شده است.

سوال ما از مایلی‌کهن این است که اگر خودش امروز هدایت سرخ‌پوشان تهرانی را به جای دایی بر عهده گرفته بود باز هم اعلام می‌کرد مدیران پرسپولیس برای مصون ماندن خود مربی عوض می‌کنند؟ مایلی‌کهن در گذشته نشان داده بیشتر سنگ خودش را به سینه می‌زند تا اینکه به فکر پرسپولیس باشد.

کمی به گذشته برگردیم زمانی که حبیب کاشانی در باشگاه پرسپولیس مدیریت می‌کرد، مایلی‌کهن در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد«کاشانی جواب خون برادر شهیدش را چگونه می‌دهد» و پس از چند ماه که توسط حاج حبیب به عنوان مدیر فنی پرسپولیس منصوب شد در اظهارنظری جالب گفت: «کاشانی بهترین مدیر بعد از انقلاب پرسپولیس است». این رفتارهای ضد و نقیض مایلی‌کهن نشان می‌دهد که او بیشتر به خودش و به دست آوردن جایگاه در پرسپولیس فکر می‌کند تا اینکه دلش برای پرسپولیس بسوزد و مایلی‌کهن هم امروز می‌گوید:«پرسپولیس راهنمایی و رانندگی نیست و رویانیان از همه هنرپیشه‌تر است».

مطمئن باشید اگر حاجی‌مایلی امروز هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته بود، رویانیان به جای کاشانی بهترین مربی قبل و بعد از انقلاب بود اما حالا که مایلی‌کهن به نیمکت سرخ‌های پایتخت نرسیده شاهد انتقادات او از رویانیان هستیم و اگر او در پرسپولیس پست نگیرد، این رویه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز