خبرگزاری کار ایران

از تیمم عذرخواهی می‌کنم؛

سرمربی تویودا: ما در حد 4 تیم برتر بودیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۵۵

در بازی با چین تایپه اشتباه کردیم و من اشتباهم را می‌پذیرم و از تیمم معذرت می خواهم. باید در بازی با چین تایپه تیم را بهتر آماده می‌کردم به همین دلیل خود را مقصر می‌دانم.

سرمربی تیم تویودا ژاپن بعد از شکست مقابل قزاقستان گفت: پیش بینی ما حضور در بین 4 تیم برتر بود اما به دلیل اشتباه من تیم به رده ششم رسید و از تیمم به خاطر اشتباهم معذرت می‌خواهم.

به گزارش ایلنا، تاکایوکی یاشوهارا که تیمش در پایان رقابت‌های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا در رده ششم قرار گرفت در مورد این مسابقات گفت: امروز دریافت‌های خوبی نداشتیم و در حمله ضعیف عمل کردیم. تقریبا از همه بازیکنانم در این تورنمنت راضی ام. آنها اگرچه به دلیل فشردگی بازی‌ها کمی خسته شدند اما در همه باز‌ی‌ها جنگنده ظاهر شدند.

وی در مورد رده ششمی تیمش در این مسابقات نیز افزود: از این رده راضی نیستم چون ما در حد 4 تیم برتر بودیم و پیش بینی ما هم این بود. در بازی با چین تایپه اشتباه کردیم و من اشتباهم را می‌پذیرم و از تیمم معذرت می خواهم. باید در بازی با چین تایپه تیم را بهتر آماده می‌کردم به همین دلیل خود را مقصر می‌دانم.

یاشوهارا با اشاره به میزبانی ایران گفت: از فدراسیون ایران و مسئولان برگزاری و مردم ایران به خاطر مهماننوازی تشکر می‌کنم.
هدکی اوکاموتو کاپیتان تیم تویودا هم در مورد این مسابقات گفت: تیم‌ها در سطح خوبی بودند و رقابت‌ها حساس بود. اگر چه با چند تیم در این مسابقات بازی نکردیم اما به اعتقاد من برد و باخت ما در یک سطح بود و برای همه بازی‌ها زحمت زیادی کشیدیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز