خبرگزاری کار ایران

حامد زیگسازی:

تیم کاراته نفت امسال برای قهرمانی مبارزه می‌کند

asdasd

با داشتن لیگ قدرتمند تیم ملی پایه‌سازی می‌شود و استعدادها شناسایی می‌شوند.

نایب قهرمان جهان با مناطق نفت خیز جنوب وارد سوپر لیگ می‌شود.

به گزارش ایلنا، این کاراته‌کای وزن منهای 67کیلوگرم که سال گذشته در تیم فولاد مبارکه سپاهان حضور داشت به تیم مناطق نفت خیز جنوب پیوست تا در سوپر لیگ امسال در این تیم جنوبی مبارزه کند.

حامد زیگساری در همین ارتباط اظهارکرد: با تمریناتی که به صورت انفرادی انجام می‌دهم در حال حاضر 50 درصد آمادگی دارم، اما اردو و تمرینات آماده سازی تیم نفت از هفته آینده در اهواز آغاز می‌شود.

وی گفت: تیم نفت امسال برای قهرمانی مبارزه می‌کند، البته مهمترین حریف ما تیم دانشگاه آزاد اسلامی است که همیشه به عنوان مدعی در سوپر لیگ حضور داشته و از نفرات خوبی بهره می برد.

نایب قهرمان جهان در سال 2010 با اعلام اینکه سال گذشته و در نیم فصل دوم هیچ باختی نداشته، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا امسال هم مبارزات خوبی را انجام دهم و علاوه بر حضور موفق در لیگ، در رنکینگ هم جایگاه خوبی بدست آورم و بتوانم جزو نفرات تیم ملی برای مسابقات سال آینده باشم.

زیگساری با اشاره به اینکه فدراسیون می تواند با تعیین سقف قرار داد به پیشرفت مالی کاراته‌کاها کمک کند، گفت: با داشتن لیگ قدرتمند تیم ملی پایه سازی می شود و استعدادها شناسایی می شوند.

وی ادامه داد: پخش مستقیم رقابت‌ها و همچنین در نظر گرفتن امتیازات خاص برای تیم های سکونشین علاوه بر کاپ و مدال انگیزه بازیکنان را بالا خواهد برد و کمک به پیشرفت کاراته می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز