خبرگزاری کار ایران

در آستانه جودوی قهرمانی آسیا؛

جمالی: فقط به کسب مدال فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۷

سال گذشته با کسب مدال تنها 20 ثانیه فاصله داشتم و بی تجربگی باعث شد حضور در دیدار پایانی و حداقل مدال برنز را از دست بدهم.

عضو تیم ملی جودو گفت: با آمادگی خوبی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدم و فقط کسب مدال در این مسابقات است که برایم راضی‌کننده است.

به گزارش ایلنا، محمد جمالی جودوکار 25 ساله تیم ملی با تجربه 5 سال حضور در میادین رسمی از شاگران امیررضا قمی است که بعد از کسب مدال برنز جوانان آسیا و نقره کوراش جهان تنها به مدال در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا فکر می‌کند.

وی ادامه داد: سال گذشته با کسب مدال تنها 20 ثانیه فاصله داشتم و بی تجربگی باعث شد حضور در دیدار پایانی و حداقل مدال برنز را از دست بدهم. شاید هم اشتباه داوری بود که امتیازم را ندادند ولی در این دوره به چیزی جز کسب مدال فکر نمی‌کنم.

جمالی ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ام. در مراحل مختلف تمرینات جدید حضور داشته‌ام و سختی‌های فراوانی را تحمل کرده و اکنون به لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم. تا روز شنبه که باید به دیدار رقبای خود بروم فرصت دارم تا با رفع خستگی و انجام تمرینات نهایی در محل برگزاری مسابقات به شرایط آرمانی دست یابم.

این عضو تیم ملی درخصوص رقبای خود گفت: جودوکاران ژاپن، کره جنوبی، مغولستان، قزاقستان و ازبکستان رقبای اصلی من در این میدان هستند. اکثر این حریفان را می‌شناسم و با شیوه مبارزه آنها آشنایی دارم ولی من هم آمادگی خوبی دارم و مطمئن باشید رقیبی جدی برای آنها خواهم بود. من فقط در این دوره به مدال فکر می‌کنم و هر چه در توان دارم برای رسیدن به این هدف بکار خواهم گرفت.

وی در پایان گفت: اهداف بزرگی در جودو دنبال می کنم، ولی فعلا" به مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال در این مسابقات فکر می کنم تا برای مسابقات آینده از جمله قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی برنامه ریزی کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز