خبرگزاری کار ایران

محمد زحمتكش:

بدنبال توسعه ورزش ووشو در خراسان هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۰۸

پیگیری برنامه‌های سال گذشته و ادامه روند رو به رشد این رشته ورزشی در استان از اولویت‌های هیات ووشوی خراسان رضوی است.

رییس هیات ووشوی خراسان رضوی گفت: حفظ شرایط موجود و سپس برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش ووشو، از اهداف اصلی این هیات در سال جاری است.

به گزارش ایلنا، محمد زحمتكش اظهار داشت: پیگیری برنامه‌های سال گذشته و ادامه روند رو به رشد این رشته ورزشی در استان از اولویت‌های هیات ووشوی خراسان رضوی است.

وی افزود: در صورت همراهی مسوولان، رسانه‌ها و تمامی مجموعه های مرتبط با این رشته وضعیت ووشوی استان به جایگاهی فراتر از آن چه هم اکنون در آن قرار دارد نیز خواهد رسید.

وی با بیان اینکه كمیته‌های استعدادیابی هیات ووشوی استان از بازوهای توانمند این هیات محسوب می‌شوند، عنوان کرد: این کمیته با برنامه‌ریزی‌های دقیق و استفاده از كادری مجرب همچون سال‌های گذشته، ورزشكاران مستعد و آماده این رشته را شناسایی و بعد از آموزش و برگزاری تمرینات لازم، آنان را به جامعه ووشوی استان و كشور معرفی می کند.

رییس هیات ووشوی استان موفقیت این رشته ورزشی در سطح استان و كشور را در سال 91 مرهون برنامه ریزی دقیق دانست و افزود: این هیات برای برگزاری دوره‌های تئوری آموزش مربیگری و داوری از هیات‌های علمی دانشگاه فردوسی و آزاد مشهد مجوز گرفته و اقدامات بسیار زیادی را در این خصوص انجام داده است.

زحمتكش با تاکید بر اینکه ورزشكاران و مسوولان این رشته ورزشی در سال‌های اخیر با رویكردی فراملی به این ورزش می‌پردازند، گفت: حاصل این اندیشه کسب مدال‌های رنگارنگ برای جامعه ووشوی استان و اختصاص برترین چهره‌های ووشوی كشور و حتی جهان به ووشوکاران خراسان رضوی شده است.

وی بیان کرد: سال گذشته چهار تیم به صورت همزمان در لیگ ووشوی کشور شرکت داده شد كه به دلیل بروز اشتباه در محاسبات و همچنین کمبود بودجه، با مشكلاتی مواجه شدیم كه امیدواریم در سال جدید با رفع اینگونه مسائل، این رشته پر افتخار ورزشی بتواند همچنان باقدرت به افتخار آفرینی در سطح استان و كشور ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز