خبرگزاری کار ایران

دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا؛

رقابت رکابزنان آسیایی در سی و سومین دوره

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۹۰

کنگره سالیانه کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا(ACC)، نیز روز 22 اسفندماه از ساعت 10:00 صبح در هندوستان برگزار می‌شود.

سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان، از پنج شنبه به میزبانی هندوستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابت‌های جوانان، از 17 الی 27 اسفندماه سال جاری در بخش‌های(بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین‌المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر دهلی نو برگزار می شود.

در این دوره از رقابت‌ها، رکابزنان از تاریخ 17 الی 21 اسفندماه در مواد پیست و از تاریخ 23 الی 27 در مواد جاده با یکدیگر به رقابت می پردازند.

جلسه مدیران تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های مواد پیست این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت 17:00(به وقت محلی) در هتل "آشوکا" برگزار می‌شود و نشست سرپرستان تیم‌های حاضر در رقابت‌های مواد جاده نیز ساعت 17:00(به وقت محلی) روز سه شنبه 22 اسفندماه در همان مکان برگزار خواهد شد.

همچنین کنگره سالیانه کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا(ACC)، نیز روز 22 اسفندماه از ساعت 10:00 صبح در هندوستان برگزار می‌شود.

رقابت‌های مواد پیست مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا 2013 هندوستان، در پیست 250 متری چوبی و سرپوشیده "یامونا" مجموعه ورزشی"IG "دهلی نو برگزار می‌شود. این پیست دارای شیب حداکثر 42 درجه و حداقل 12 درجه و پهنای 7 متری است.

سی و دومین دوره رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات در رده سنی جوانان و اولین دوره رقابت‌ها در رده سنی زیر 23 سال، بهمن ماه سال گذشته به مدت 10 روز در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار که تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ (2طلا، 3 نقره و 4 برنز) شد.

همچنین در این مسابقات تیم ملی زیر 23 سال کشورمان با کسب یک مدال طلا در ماده تایم تریل و یک برنز و یک مقام هفتمی در ماده استقامت جاده، به مقام نایب قهرمانی قاره آسیا در این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

در این رده بندی ژاپن با کسب یک مدال طلا و یک نقره مقام اول، ایران با یک مدال طلا و یک مدال برنز مقام دوم و مالزی با یک مدال نقره مقام سوم را از آن خود کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز