خبرگزاری کار ایران

محمد کیادربندسری:

برای موفقیت باید اردوی برون مرزی داشته باشیم

کد خبر : ۵۰۶۴۵

اگر چه بهترین نتیجه تاریخ اسکی را کسب کردیم ولی با برنامه ریزی بهتر و برگزاری اردوی برون مرزی می توانیم به رتبه های بهتری دست پیدا کنیم.

اسکی باز راه یافته به مرحله نهایی قهرمانی جهان گفت: اگر چه بهترین نتیجه تاریخ اسکی را کسب کردیم ولی با برنامه ریزی بهتر و برگزاری اردوی برون مرزی می توانیم به رتبه های بهتری دست پیدا کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد کیا دربندسری گفت: شرایط دیدارهای جهانی بسیار خوب بود و سطح بسیار بالایی داشت و بهترین نتیجه تاریخ اسکی در این پیکارها را کسب کردیم.

ملی پوش اسکی آلپاین افزود: با توجه به تفاوت پیست های اسکی کشور و خارج فکر نمی کردم حتی به خط پایان مسابقه ها برسم اما خوشبختانه توانستم به رتبه به نسبت قابل قبولی دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: معتقدم برنامه ریزی ها در زمینه اسکی قهرمانی باید منظم تر باشد تا به توانیم در رقابت های خاص و معتبر و مهم جهانی به نتایج مدنظر خود دست پیدا کنیم.

کیا دربندسری افزود: از وقتی پیکارهای قهرمانی دنیا در آلمان را پشت سر گذاشتیم شرایط مشابه آن را تجربه نکردیم. در سال گذشته یک ماه در اتریش اردو برگزار کردیم و امسال 2 هفته که البته در هفته اول نیز به علت مساعد نبودن هوا، اردو را از دست دادیم.

وی بیان داشت: رقابت های قهرمانی جهان امسال نسبت به گذشته رشد بسیار زیادی داشته است چرا که قهرمان دوره پیش امسال نتوانست به رتبه ای بهتر از چهارمی دست پیدا کند.

ملی پوش اسکی آلپاین ادامه داد: دیدارهای لیگ نیز امسال از روزها پیش شروع شده است و در هفته آینده نیز ادامه پیدا می کند.

کیا دربندسری گفت: تلاش همه اسکی بازان در این است که در پیکارهای برون مرزی به نتایج خوبی برسند و برای این کار از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

وی افزود: 4 تا 5 اسکی باز در رشته ی آلپاین در کشور به سطح بسیار خوبی رسیده اند که تنها باید با حضور در اردوها و تورنمنت های آماده سازی سعی داشته باشند رنکینگ جهانی خود را افزایش دهند.

ملی پوش اسکی آلپاین در پایان خاطرنشان کرد: اگر همه تمرکز و تلاش مسئولان و اسکی بازان بر روی پیشرفت اسکی کشور باشد بدون شک در آینده شاهد موفقیت تیم های اسکی در رقابت ها خواهیم شد، ما در پیکارهای قهرمانی جهان در حالی که تصور نمی کردیم به خط پایان برسیم عملکرد قابل قبولی داشتیم و با تلاش بیشتر شاهد ادامه روند روبه رشد اسکی خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز