خبرگزاری کار ایران

با حضور ۱۳ تیم؛

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در ارومیه برگزار می شود

asdasd

این کشورها شامل ترکمنستان، استرالیا، ژاپن، تایلند، افغانستان، سریلانکا، هند، چین تایپه، ازبکستان، چین، کره جنوبی، قزاقستان و ایران هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به انصراف سه تیم ملی جوانان پاکستان، قطر کویت از حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا گفت: در این رقابت ها 13 کشور قدرتمند آسیایی به رقابت می پردازند.

به گزارش ایلنا، علی ملااحمدی افزود: این کشورها شامل ترکمنستان، استرالیا، ژاپن، تایلند، افغانستان، سریلانکا، هند، چین تایپه، ازبکستان، چین، کره جنوبی، قزاقستان و ایران هستند.

وی اضافه کرد: سه کشور کویت، قطر و پاکستان نیز از حضور در این رقابت ها انصراف داده اند.

ملا احمدی با اشاره به برگزاری این مسابقات در دو سالن مجهز سه هزار نفری و شش هزار نفری ارومیه اظهارداشت: این سالن ها از لحاظ تمامی امکانات مجهز شده اند و آماده میزبانی از بهترین های والیبال جوانان آسیا هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از انتخاب سه تیم حاضر در این رقابت ها برای حضور در جام جهانی والیبال جوانان جهان خبر داد و افزود: این امر مهمترین دلیل برای حضور پرقدرت تمامی تیم هاست که می تواند در تماشایی تر شدن مسابقات بسیار موثر باشد.

ملااحمدی افزود: ارومیه در طول برگزاری این مسابقات میزبان بیش از 360 مربی، بازیکن، داور، اعضای هیات های اجرایی و میهمان خواهد بود که با تمهیدات اندیشیده شده اسکان تمامی این افراد در بهترین هتل های ارومیه انجام می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: همچون مسابقات گذشته که با میزبانی موفق ارومیه برگزار شده بودند، در این مسابقات نیز شاهد موفقیت ارومیه در تمامی زمینه ها باشیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز