خبرگزاری کار ایران

به کشتی از همه بیشتر کمک‌ کردیم؛

عباسی: فدراسیون کشتی مشکل برنامه‌ریزی و فنی دارد

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۴۲

الان فقط باید بر روی مسائل فنی کار کنند تا مربیان و کشتی‌گیران بدون دغدغه بتوانند به کارهای خود برسند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: علی‌رغم تمام کمبود بودجه‌ای که در وزارتخانه بوده، ما بین تمام فدراسیون‌ها به فدراسیون کشتی بیشترین کمک را داشته‌ایم و حتی بیشتر از سال‌های دیگر این کمک‌ها لحاظ شده است.

به گزارش ایلنا، محمد عباسی در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت با اشاره به کمک قابل توجه وزارت ورزش به فدراسیون کشتی، اظهار کرد:سرمربیان، مدیران اجرایی و اعضای فدراسیون کشتی باید طوری عمل کنند که بتوانند با این امکانات اولویت خود را لحاظ کنند، این نیاز به ارزیابی دارد و باید بررسی کنند مشکلات کار خود را بیابند که با این همه امکانات مالی که داده شده چرا بعضا نارضایتی اعلام می شود.

وزیر ورزش در ادامه با رد ادعاهای برخی از افراد مبنی بر مقصر دانستن وزارت ورزش و جوانان در مشکلات فدراسیون کشتی به دلیل اختصاص ندادن اعتبارات مورد نیاز گفت: این حرف نخ‌نمای بی ربطی است که در همه سال و هر جا هر کسی کم می‌آورد، وصل می‌کند به موضوع اعتبارات که باید از کجا بگیرد. در صورتی که باید ریشه مشکلات را در نظام برنامه‌ریزی و فنی جستجو کرد.

عباسی خاطر نشان کرد: جمع بسیار خوبی هم اکنون در ورزش کشتی فعال هستند که از زحمات آنها تشکر می کنیم و این مسائل را ممکن است افراد معدودی بگویند که نباید به حساب جمع گذاشت. ممکن است برخی افراد بدون اطلاع و طبق رویه گذشته که بین خودشان معمول است، مطالبی را مطرح کنند و شاید برخی از رسانه‌ها نیز مطالب را کم و زیاد کنند که این موضوع را نباید به حساب جمع منظور کرد.

وی تصریح کرد: برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی با حضور مسئولان ذیربط جلساتی برگزار شد و در حال حاضر هیچ کم و کاستی وجود ندارد و بر اساس برنامه و امکاناتی که به آنها داده شده، به نظر من مشکلی نیست و الان فقط باید بر روی مسائل فنی کار کنند تا مربیان و کشتی‌گیران بدون دغدغه بتوانند به کارهای خود برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز