خبرگزاری کار ایران

با میزبانی تهران؛

دومین دوره جام دوستی کیوکوشین کاراته برگزار می‌شود

کد خبر : ۴۳۱۵۵

در نظر داریم این مسابقات را به صورت بین المللی برگزار کنیم تا روز به روز کاراته آزاد هم در مسیر پیشرفت قرار گرفته و علاقه‌مندان بیشتری جذب آن شوند.

دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ کیوکوشین کاراته با نام جام دوستی به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 27 بهمن ماه در سالن شهید معتمدی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی اژدرکش، رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام دوستی در همین ارتباط گفت: دومین دوره پیکارهای جام دوستی قرار است با حضور یک تیم از هر سبک کیوکوشین و در 5 وزن در بخش کومیته برگزار شود که تیم کیوکوشین تزوکا که پایه‌گذار این رقابت‌هاست با 2 تیم در این مسابقات شرکت می کند.

وی افزود: اولین دوره این رقابت‌ها با موفقیت برگزار شد و بنا داریم سال آینده کاتا را نیز به بخش مسابقه اضافه کنیم. اردوهای آمادگی تیم کیوکوشین تزوکا برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها از پاییز امسال برپا شده و امیدواریم در این دوره نتایج بهتری نسبت به دوره گذشته کسب کنیم.

وی ادامه داد: پس از برگزاری چند دوره این پیکارها و شناسایی نقاط قوت و ضعف، در نظر داریم این مسابقات را به صورت بین المللی برگزار کنیم تا روز به روز کاراته آزاد هم در مسیر پیشرفت قرار گرفته و علاقه‌مندان بیشتری جذب آن شوند.

اژدرکش در خصوص جوایز این مسابقات گفت: در نظر داریم به نفر اول 20 میلیون، نفر دوم 10میلیون و نفر سوم 5میلیون ریال علاوه بر مدال و کاپ قهرمانی اهدا کنیم ضمن اینکه جوایز تیمی و کاپ اخلاق هم به تیمها داده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز