خبرگزاری کار ایران

دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا - هندوستان؛

5 بانوی رکابزن به اردوی تیم ملی دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۰۴

نخستین مرحله از اردوی آماده سازی بانوان رکابزن از نهم بهمن با حضور 15 دوچرخه‌سوار برگزار شد که در پایان 5 دوچرخه سوار جواز حضور در مرحله دوم اردو را کسب کردند.

دومین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در بخش بانوان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان از سه شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، دومین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در بخش بانوان و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2013 هندوستان، از سه شنبه 17 بهمن‌ماه در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی بانوان رکابزن از نهم بهمن با حضور 15 دوچرخه سوار برگزار شد که در پایان 5 دوچرخه سوار جواز حضور در مرحله دوم اردو را کسب کردند.

براین اساس، زهرا خسروشاهی، نجمه حسین‌پور، رقیه شریفی، ریحانه طالبی و زهرا صادق‌زاده در این مرحله از اردو زیر نظر فرشته فشی به عنوان مربی تمرین خواهند کرد.

سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابت‌های جوانان، از 17 الی 27 اسفندماه سالجاری در بخش‌های بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین‌المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر دهلی نو برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز