خبرگزاری کار ایران

استعفایی از رویانیان به دستم نرسیده؛

عباسی: انتخابات کمیته ملی المپیک اسفندماه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۷۹

بسیار متاسفم که بگویم تمام صحنه سازی ها توسط عده‌ای در داخل کشور انجام می شود و قطعا دراین خصوص اقداماتی را صورت خواهیم داد.

وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه هیچ استعفای مکتوبی از سوی محمد رویانیان به دست وی نرسیده،‌ در پاسخ به سئوالی تصریح کرد: انتخابات کمیته ملی المپیک اسفند ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمد عباسی در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی فجر با تاکید بر برنامه های توسعه ای وزارت ورزش وجوانان درحوزه قهرمانی گفت: استعدادیابی و نخبه پروری از اهم برنامه های وزارت ورزش و جوانان است که این امر مهم از استانها و شهرستانها آغاز شده است.

وی با اشاره به نقش ورزشکاران شهرستانی در کسب مدال‌های بین‌المللی گفت: پتانسیل‌های زیادی در سراسر کشور وجود دارد که از دل چنین مسابقه هایی شناسایی و در مسیر قهرمانی تحت آموزش قرار خواهند گرفت تا انشاءا... برای کشور افتخارآفرین باشند.

وزیر ورزش وجوانان درادامه برگزاری رویدادهای بین‌المللی در داخل کشور را اقدامی مهم دانست و در این راستا به جام جهانی کشتی به میزبانی تهران اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقه‌های جام جهانی کشتی در دو رشته فرنگی و آزاد افتخار بزرگی برای خانواده ورزش به ویژه کشتی است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موجود وزارت ورزش وجوانان تمامی برنامه ریزی ها را به دقت پیگیری می کند تا انشاءالله میزبانی شایسته برای این رویداد ورزشی باشیم.

عباسی با بیان اینکه هیچ مشکلی تاکنون در این خصوص به وجود نیامده، اظهارداشت: فیلا در مورد چگونگی میزبانی ها نمی‌تواند موردی را به کشور میزبان تحمیل کند. در خصوص هزینه ها نیز حداقل‌ها و حداکثرهایی برعهده کشور برگزارکننده است و ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در بهترین شرایط جام جهانی کشتی را برگزار کنیم.

وی در خصوص تعلیق ها نیز گفت: در سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب دوست دارم بگویم از ابتدا نیز خطری فدراسیون‌های ما را تهدید نمی‌کرده و نمی کند.

وزیر ورزش وجوانان اذعان داشت: بسیار متاسفم که بگویم تمام صحنه سازی ها توسط عده ای در داخل کشور انجام می شود و قطعا دراین خصوص اقداماتی را صورت خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز