خبرگزاری کار ایران

سیدحسین موسوی:

امكانات برای ساختن قهرمان در شهرستان‌ها كم است

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۲۷

یك دونده برای موفقیت در سطح قهرمانی نیاز به حداقل 2 جلسه تمرین منظم روزانه دارد در صورتی كه این امكان برای ورزشكاران شهرستانی وجود ندارد.

مربی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان كشور گفت: در شهرستان‌ها استعدادهای زیادی وجود دارد كه در صورت حمایت مالی و در اختیار قرار دادن امكانات كافی قهرمانان زیادی در آینده از شهرستان‌ها خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، سیدحسین موسوی كه به تازگی به همراه احمد تقی‌آبادی دونده نوجوان ماده‌های 100 و 200 متر سرعت از شهرستان نیشابور از 26 تا 29 دی‌ماه در آخرین اردوی برگزار شده تیم ملی دو و میدانی نوجوانان حضور داشته عنوان كرد: یك دونده برای موفقیت در سطح قهرمانی نیاز به حداقل 2 جلسه تمرین منظم روزانه دارد در صورتی كه این امكان برای ورزشكاران شهرستانی وجود ندارد.

وی با بیان اینكه برای آماده شدن احمد تقی آبادی حدود 4 سال در شرایط بسیار دشوار و حتی در بیابان‌ها و زمین های كشاورزی تمرینات زیادی را با عشق و علاقه بسیار پشت سر گذاشتیم، اظهار كرد: این ورزشكار و افراد با استعداد دیگری همانند او در شهرستان ها وجود دارند كه با حمایت بیشتر و در اختیار قرار دادن امكانات كافی می توانیم حتی شاهد حضور آنان در رقابت های المپیك در سال های آینده باشیم.

این مربی درجه 2 نیشابوری با بیان اینكه برای مربیگری تاكنون از هیچ كس و هیچ جایی حق الزحمه ای دریافت نكرده ام بیان داشت: حتی برای بیشتر اعزام ها به رقابت های مختلف استانی و كشوری نیز تا امروز به صورت شخصی هزینه كرده ایم.

موسوی با اشاره به اعزام تیم ملی دو میدانی نوجوانان كشور در تیرماه سال آینده به رقابت های جهانی اوكراین عنوان كرد: مرحله بعدی اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان اوایل اسفندماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد و تقی آبادی خواهد توانست با كسب ركورد ورودی جواز حضور در رقابت های جهانی را بدست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز