خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

دوپینگ 3 ملی‌پوش بدنسازی؛ فدراسیون آشتیانی در آستانه تعلیق!

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۱۳

فدراسیون جهانی بدنسازی در نامه‌هایی جداگانه بحث دوپینگ ملی‌پوشان ایران را به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اعلام کرده و به آنها تاکید شده در صورت عدم پرداخت این جریمه فدراسیون ایران تعلیق خواهد شد.

3 ملی‌پوش بدنسازی کشورمان از سوی فدراسیون جهانی این رشته در جریان مسابقات آسیایی چین و جهانی تایلند دوپینگی اعلام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، 3 ورزشکار بدنسازی ایران که همراه با تیم ملی این رشته مهرماه و آذرماه سال جاری عناوین قهرمانی آسیا و جهان را به خود اختصاص داده بودند، از سوی فدراسیون جهانی ایران رشته دوپینگی اعلام شدند.

یکی از مسئولان سابق فدراسیون بدنسازی با تائید این خبر به ایلنا گفت: تیم ملی بدنسازی ایران که پیش از اعزام به مسابقات بدنسازی قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان بدون کنترل دوپینگ و تست به این مسابقات اعزام شده بود با دوپینگ 3 تن از ملی‌پوشان خود در این مسابقات مواجه شده است.

وی گفت: بارهای بار پیش از اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی به آشتیانی سرپرست فدراسیون تاکید داشتیم از اعضای تیم ملی تست دوپینگ گرفته شده و پس از آن راهی مسابقات شویم اما بی توجهی وی باعث شد تیم به این مسابقات اعزام شده و حالا 3 تن از ملی‌پوشان کشورمان دوپینگی اعلام شدند.

گفتنی است، دوپینگ 3 ورزشکار ایرانی در شرایطی است که فدراسیون جهانی بدنسازی، فدراسیون ایران را به پرداخت جریمه نقدی سنگینی محکوم کرده ولی از آنجا که کاظمی آشتیانی به دلیل مشکلات مالی فدراسیون توان پرداخت آن را ندارد، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در آستانه تعلیق قرار گرفته است.

این در حالی است که فدراسیون جهانی بدنسازی در نامه‌هایی جداگانه بحث دوپینگ ملی‌پوشان ایران را به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اعلام کرده و در این نامه‌ها به آنها تاکید شده در صورت عدم پرداخت جریمه در نظر گرفته شده فدراسیون ایران تعلیق خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز