خبرگزاری کار ایران

جدال مدعیان در هفته ششم دور برگشت

پیكان در گنبد به تداوم صدرنشینی می اندیشد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۹۵

در مسابقات روز چهارشنبه 27 دی ماه 6 بازی لیگ برتر والیبال در شهرهای ارومیه، گنبد، کاشان، بندرعباس، آمل و تهران برگزار خواهد شد.

هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران بعد از یک هفته از روز چهارشنبه پیگیری می شود و پیكان میهمان جوهری گنبد است.

به گزارش ایلنا، رقابت های لیگ برتر والیبال که با حضور 12 تیم برگزار می شود این هفته وارد هفته ششم از دور برگشت خود می شود و تیم های حاضر برای رقابت با حریفان خود بعد از یک هفته آماده شده اند.

در مسابقات روز چهارشنبه 27 دی ماه 6 بازی در شهرهای ارومیه، گنبد، کاشان، بندرعباس، آمل و تهران برگزار می شود که در مهم ترین بازی ها تیم های بالای جدولی شهرداری ارومیه با سایپای البرز و کاله مازندران با پیشگامان کویر یزد روبرو می شوند که نتایج این بازی ها برای این تیم ها از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند در رده بندی آن ها در پایان این هفته موثر باشد.

در ارومیه تیم شهرداری این شهر از سایپای البرز میزبانی می کند. این تیم ها که به ترتیب با 29 امتیاز در رده های پنجم و چهارم جدول رده بندی و هم امتیاز باهم هستند در این روز کار سختی را در پیش دارند. شاگردان جوان دکتر فرهاد نفرزاده که با تکیه بر انگیزه بالای خود می خواهند از ارومیه بیشترین امتیاز را به دست آورند و مانند بازی رفت پیروز میدان شوند مقابل تیمی به میدان می روند که از 5 بازی دور برگشت از 4 بازی پیروز خارج شده و برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر، به آب و آتش می زند. به طور قطع تقابل اندیشه جورجوویچ سرمربی صرب ارومیه ای ها با نفرزاده سرمربی موفق ایرانی در این بازی بسیار دیدنی خواهد بود. ضمن این که این بازی با رای کمیته انضباطی قرار است بدون تماشاگر برگزار شود.

در دیگر بازی مهم این هفته کاله آمل از پیشگامان کویر یزد پذیرایی می کند. پیشگامان که بعد از 3 باخت پیاپی این هفته برای رسیدن به پیروزی تلاش می کند کار راحتی را در پیش ندارد چرا که بهروز عطایی و شاگردان وی که 3 هفته ای است طعم شیرین پیروزی را چشیدند و روی نوار پیروزی افتادند، به سادگی حاضر به از دست دادن جایگاه دومی خود نیستند و مقابل تیم ها با تمام توان بازی می کنند. در یزد هم که هواداران این تیم دو هفته پیاپی شاهد باخت تیم خود بودند به سالن می آیند تا این بار شاهد برد تیم شهر خود باشند. پیشگامان هم اکنون با 29 امتیاز در رده ششم است برای تکرار نتیجه دور رفت که پیروزی بوده با تمام وجود به میدان می رود.

در این روز تیم صدرنشین پیکان تهران میهمان بازرگانی جواهری گنبد است. پیمان اکبری که با تکیه بر نیروهای باتجربه خود در این فصل هم به نتایج خوبی رسیده و هم اکنون با 36 امتیاز در رده اول قرار دارد مقابل تیم آخر جدول کار سختی را نخواهد داشت و در روزی که سایر مدعیان باید با حساسیت بالا به میدان بروند این تیم با خیالی آسوده کار می کند. ناگفته نماند که هیچ نتیجه ای در والیبال قابل پیش بینی نیست و در صورتی که تهرانی ها کمی لغزش داشته باشند گنبدی ها از فرصت استفاده می کنند. در هر حال رضا ابراهیمی و شاگردان وی بعد از دو باخت در هفته های قبل این هفته به دنبال پیروزی اند تا به 5 امتیاز خود بیافزایند و از خطر سقوط رهایی یابند.

در دیگر بازی هفته ششم از دور برگشت تیم متین ورامین در بندرعباس به مصاف آلومینیوم المهدی این شهر می رود. متین که هم امتیاز با کاله در رده سوم جدول قرار دارد برای افزایش شمار امتیازات خو تنها به برد در این بازی فکر می کند تا از کورس قهرمانی عقب نماند و در اولین فصل حضور در لیگ برتر به پلی آف برسد. جنوبی ها که در این فصل نتایج خوبی را کسب کردند و از شروع دور برگشت به 3 پیروزی و 2 شکست دست یافتند انگیزه زیادی برای صعود در جدول دارند و در این بین دامغانی برای عوض کردن نتیجه دور رفت تفکرات خود در این بازی را به اجرا می گذارد. در طرف مقابل هم کارخانه برای کسب دوازدهمین برد این فصل خود بازیکنان خودرا با روحیه تر از قبل به میدان می فرستد. ضمن اینکه این بازی به طور مستقیم از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

در کاشان شاگردان حسین معدنی در تیم باریج اسانس از شهرداری تبریز پذیرایی می کنند. کاشانی ها که با دو پیروزی در هفته های قبل مقابل شهرداری ارومیه و سایپا به شرایط خوبی از لحاظ روحی دست یافتند می خواهند جبران مافات کنند و برخلاف نتیجه بازی دور رفت نتیجه بگیرند. کاشانی ها که هم اکنون با 19 امتیاز در رده نهم و تبریزی ها با 17 امتیاز در رده دهم قرار دارند برای صعود به رده ای بالاتر در جدول به آب و آتش می زنند. احمد مساجدی هم که اولین تجربه مربیگری خود در لیگ برتر را تجربه می کند مقابل تجربه بالای سرمربی سابق تیم ملی کار سختی را دارد.

در آخرین بازی این هفته هم که در تهران برگزار می شود نوین کشاورز به مصاف میزان خراسان می رود. مسعود آرمات در تیم نوین که همچنان از پیروزی هفته قبل مقابل پیشگامان خوشحال است با روحیه ای خوب به مصاف نماینده مشهد می رود تا بتواند خود را از انتهای جدول دور کند. نوین که هم اکنون با 11 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد برابر تیم با انگیزه میزان خراسان کار سختی را دارد چراکه این تیم هم اگرچه در بازی قبل شکست خورد اما یک امتیاز را از ورامینی ها گرفت تا هم اکنون با 25 امتیاز در رده هفتم باشد و نیم نگاهی به نتایج تیم های بالای جدول بیاندازد.

برنامه کلی مسابقات هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر والیبال به شرح ذیل است:

ارومیه ساعت 16: شهرداری ارومیه – سایپا البرز

گنبد ساعت 17:30: جواهری گنبد – پیکان تهران

کاشان ساعت 16: باریج اسانس کاشان – شهرداری تبریز

بندرعباس ساعت 15:20: آلومینیوم المهدی بندرعباس – متین ورامین

آمل ساعت 17:30: کاله مازندران – پیشگامان کویر یزد

تهران ساعت 17:30: نوین کشاورز – میزان مشهد

همچنین رده بندی تیم ها تا پایان هفته پنجم از دور برگشت به شرح زیر است:

1- پیکان تهران با 36 امتیاز

2- کاله مازندران با 32 امتیاز

3- متین ورامین با 32 امتیاز

4- سایپا البرز با 29 امتیاز

5- شهرداری ارومیه با 29 امتیاز

6- پیشگامان کویر یزد با 29 امتیاز

7- میزان خراسان با 25 امتیاز

8- آلومینیوم المهدی بندرعباس با 22 امتیاز

9- باریج اسانس با 19 امتیاز

10- شهرداری تبریز با 17 امتیاز

11- نوین کشاورز با 11 امتیاز

12- جواهری گنبد با 5 امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز