خبرگزاری کار ایران

دانشگاه آزاد صدرنشین شد؛

حضور پرقدرت یک خارجی در هفته اول لیگ برتر جودو

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۵۳

این مسابقات با انجام شش دیدار ازهفته نخست روز چهارشنبه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد که دانشگاه آزاد با دو پیروزی متوالی شش امتیازی شد و به دلیل تفاضل برد انفرادی بهتر خود را به صدر جدول رساند.

نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاه‌های کشور با صدرنشینی دانشگاه آزاد و شکست پاس خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، این مسابقات با انجام شش دیدار ازهفته نخست روز چهارشنبه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد که دانشگاه آزاد با دو پیروزی متوالی شش امتیازی شد و به دلیل تفاضل برد انفرادی بهتر خود را به صدر جدول رساند.

حضور یک جودوکار خارجی از مهمترین نکات این هفته بود. "هاکوپ آراکلیان" برای تیم موسسه مالی اعتباری میزان به روی تاتامی رفت و در دو مبارزه نصیرپور و احدی را شکست داد.

شکست محمد جمالی مقابل علی محمدنیا، حامد ملک محمدی مقابل امیرقاسمی نژاد، مختارخورنگ برابر احسان بهرامیان، الیاس علی اکبری در مبارزه با امیرحسین خادمیان از دیگر نکات مهم هفته نخست بود. ضمن اینکه محسن ذکریا جودوکار 30 ساله و ملی پوش سابق جودو با دو پیروزی مقابل سعید مولایی و احسان بهرامیان آمادگی بالای خود را به تصویر کشید.

در پایان هفته نخست و در جدول رده بندی دانشگاه آزاد با 6 امتیاز و تفاضل برد انفرادی 7+ در مکان نخست ایستاد. موسسه مالی اعتباری میزان با 6 امتیاز و تفاضل 4+ در مکان دوم است و پاسخ خراسان رضوی و شهروند چالوس با 3 امتیاز و تفاضل برد انفرادی متفاوت در مکانهای سوم و چهارم ایستادند.

نتایج کامل هفته اول لیگ برتر جودو:

دور اول:

شهروند چالوس – 5 – شهدای خوزستان 2

ثامن الحجج پاس خراسان رضوی 2 – موسسه مالی اعتباری میزبان 3

نفت مسجد سلیمان یک - دانشگاه آزاد اسلامی 3

دور دوم:

موسسه مالی اعتباری میزان5 – نفت مسجد سلیمان2

ثامن الحجج پاس خراسان رضوی 7 - شهروند چالوس صفر

دانشگاه آزاد اسلامی 6– شهدای خوزستان یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز