خبرگزاری کار ایران

شهریاری خبرداد:

ایران میزبان اولین دوره فوتبال ساحلی غرب آسیا

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۵۰

تاکنون 6 کشور عراق، کویت، فلسطین، سوریه، قطر، ایران و اردن اعلام آمادگی کردند تا در اولین دوره این مسابقات که به میزبانی ایران برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی از برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا برای اولین بار به میزبانی ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، پریا شهریاری درخصوص پیشنهادی که از سوی ایران به فدراسیون فوتبال غرب آسیا WAFF مبنی بر برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا ارائه شده بود، گفت: حدود 6 ماه پیش پیشنهاد برگزاری اولین دوره فوتبال ساحلی غرب آسیا را به میزبانی ایران در ماه مارچ به این فدراسیون ارائه کردیم که در جلسات متعددی مطرح شد و در نهایت در آخرین جلسه هیات رئیسه WAFF که هفته گذشته با حضور علی کفاشیان برگزار شد مطرح و به تصویب رسید.

وی افزود: فدراسیون غرب آسیا نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو خود مبنی بر اعلام آمادگی آنها برای حضور در این تورنمنت در تاریخ 5 مارچ ارسال کرده و کشورهای عضو نیز موافقت خود را هم اعلام کرده‌اند. تاکنون 6 کشور عراق، کویت، فلسطین، سوریه، قطر، ایران و اردن اعلام آمادگی کردند تا در اولین دوره این مسابقات که به میزبانی ایران برگزار خواهد شد، شرکت کنند. البته احتمال افزایش تیم‌ها وجود دارد.

رئیس دپارتمان کمیته فوتبال ساحلی کشور در خصوص زمان برگزاری این رقابت‌ها گفت: در پیشنهاد اولیه، فدراسیون فوتبال ایران اسفندماه را به فدراسیون فوتبال غرب آسیا پیشنهاد داد، ولی به دلیل اینکه موافقت برگزاری این مسابقات خیلی دیر به ما اعلام شد و با توجه به فرصت کمی که تا اسفندماه در اختیار داریم درخواست دادیم تا زمان برگزاری اولین دوره این مسابقات از اسفندماه به اردیبهشت ماه 92 تغییر کند که قرار شد به فدراسیون‌ها عضو تاریخ جدید را اعلام و پس از موافقت به ما ابلاغ کنند.

شهریاری در پایان در مورد محل برگزاری این مسابقات گفت: جلسه‌ای را با اعضای کمیته فوتبال ساحلی و مسئولین برگزار کردیم و در نهایت قرار شد تا با همکاری مسئولین ورزش جزیره کیش امکانات سخت‌افزاری مناسبی برای برگزاری این مسابقات تا قبل از تاریخ مشخص شده فراهم شود تا میزبانی خوبی را در این زمینه داشته باشم. امیدواریم این مسابقات پایه‌گذار راه‌اندازی مسابقات برای تیم ملی و باشگاهی در سطح آسیا توسط AFC باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز