خبرگزاری کار ایران

سرداور مسابقات قهرمانی تنیس دختران:

بکارگیری داوران بومی با هدف ارتقای سطح داوری است

استفاده از ۷ داور استان در این مسابقات از اقدامات جدید کمیته داوران فدراسیون تنیس کشور است.

سرداور مسابقات قهرمانی تنیس دختران کشور در مشهد گفت: بکارگیری داوران بومی در این رقابت‌ها در راستای ارتقای سطح کیفی داوران خراسان رضوی این رشته ورزشی می‌باشد.

به گزارش ایلنا، مونا گل‌نبی با بیان این مطلب اظهار داشت: استفاده از ۷ داور استان در این مسابقات از اقدامات جدید کمیته داوران فدراسیون تنیس کشور است.

وی هاله ملک‌زاده، بهناز تعبدی، بیتا طاهری، الهه شرفیان، مهسا معین تقوی، عاطفه باقریان و غزل عالیان را ۷ داور مذکور اعلام کرد و افزود: می‌توان به جرأت گفت در بخش داوری رقابت‌های قهرمانی تنیس دختران کشور مشکل عمده‌ای به وجود نیامد و نمره ۱۸ امتیازی است که به عملکرد این داوران می‌دهم.

سرداور مسابقات قهرمانی تنیس دختران کشور طرح بومی کردن داوری مسابقات مختلف تنیس را فرصتی بسیار مناسب به منظور کسب تجربه برای جامعه داوری استان‌های سراسر کشور دانست و افزود: این امر موجب به حداقل رسیدن خطاهای داوری و پرورش داوران مطرح و ممتاز ورزش تنیس ایران می‌شود.

وی در ادامه از اجرای طرح بازآموزی دوره‌های داوری تنیس از سوی کمیته داوری فدراسیون تنیس خبر داد و افزود: این طرح به منظور یکسان سازی اطلاعات داوران شهرستان‌های مختلف طی ماه‌های آتی اجرا خواهد شد.

گفتنی است، در مسابقات تنیس قهرمانی دختران کشور که از تاریخ ۲ تا ۷ شهریورماه سالجاری با حضور ۵۰ورزشکار در قالب ۱۱ تیم در مجموعه ورزشی سجاد مشهد برگزار شد، در بخش تیمی خراسان رضوی الف پس از تیم تنیس تهران ب دوم شد و تیم تنیس استان کرمان در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش انفرادی نیز در رده سنی ۱۲ سال شهرزاد بانی‌سعید و لاچین افیش هر دو از استان آذربایجان غربی به ترتیب اول و دوم شدند و نیلوفر زینال‌پور از آذربایجان غربی و هلیا غفرانی از استان البرز به طور مشترک مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی ۱۴ سال غزل پاک باطن از خراسان رضوی پس از صدف صادق وزیری از تهران در جایگاه دوم این بخش قرار گرفت و جاسمین خوشابه و الهه ارجمند هر دو از تهران به طور مشترک سوم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز