خبرگزاری کار ایران

تنیس‌بازان زیر۱۳سال به عمان می‌روند؛

اشرف‌گنجویی: اولویت فدراسیون، همگانی کردن ورزش تنیس است

توجه به طرح استعدادیابی در سطح همگانی کردن ورزش تنیس از اولویت‌های مهم فدراسیون تنیس است.

نائب رئیس فدراسیون تنیس کشور تاکید کرد که اولویت این فدراسیون، همگانی کردن این ورزش در کشور است.

به گزارش ایلنا، فریده اشرف‌گنجویی در حاشیه مسابقات قهرمانی تنیس دختران کشور در مشهد با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه خراسان رضوی در مقایسه با دیگر استان‌ها از امکانات ویژه و مطلوبی برای برگزاری مسابقات کشوری برخوردار است.

وی در ادامه گفت: تعداد ورزشکاران، داوران و مربیان فعال در این استان نیز نشان دهنده تلاش هیأت تنیس خراسان رضوی در راستای توسعه این ورزش است.

نائب رئیس فدراسیون تنیس اظهار داشت: با توجه به وجود ورزشکاران توانمند در خراسان رضوی همچون غزل پاک‌باطن، به طور حتم از این استان نفراتی در اردوی تیم ملی تنیس حضور خواهند داشت.

وی سیاست فدراسیون تنیس را اجرای برنامه‌های زیربنایی در کشور اعلام کرد و افزود: برپایی اولین اردوی آمادگی تیم ملی تنیس در گروه‌های سنی زیر ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال در آذرماه سال جاری در کشور تایلند یکی از این برنامه‌ها ی این فدراسیون به شمار می‌آید.

اشرف گنجویی توجه به طرح استعدادیابی در سطح همگانی کردن ورزش تنیس را از اولویت‌های مهم فدراسیون تنیس کشور عنوان کرد و گفت: این طرح با همکاری وزارت آموزش و پرورش و شهرداری‌های کشور در حال پیگیری است.

وی با اشاره به میزبانی ایران در مسابقات بین المللی ITF بانوان در روزهای ۱۰ تا ۱۷ شهریورماه سال جاری در شهر تبریز، اظهار داشت: تیم ملی تنیس زیر ۱۳ سال دختران کشور نیز اواخر شهریورماه به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور عمان اعزام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز