خبرگزاری کار ایران

مسابقات بین‌المللی جام فجر؛

تکواندوکاران صرب و کروات فردا وارد ایران می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۰۷

مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در دو بخش بانوان و آقایان از روز جمعه یکم دی ماه به مدت دو روز به میزبانی خانه تکواندو و در تهران برگزار می‌شود.

بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر از یکم دی ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، بیست وچهارمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در دو بخش بانوان و آقایان از روز جمعه یکم دی ماه به مدت دو روز به میزبانی خانه تکواندو و در تهران برگزار می‌شود.

براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، هوگوپوشان صربستان و کرواسی برای برگزاری اردوی آماده سازی و حضور در این دوره از مسابقات، بامداد فردا وارد تهران می‌شوند.

یارولیف استیپه به عنوان تنها نماینده تیم کرواسی و  نینوسلاو بابیچ، نبوشا شاكیچ، رنجا پروسینكا به عنوان هوگوپوشان تیم صربستان به همراه براگان جویچ به عنوان مربی در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.

همچنین بنا بر درخواست مسئولان تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی و هماهنگی با مسئولان فدراسیون تكواندو کشورمان، تیم های صربستان و كرواسی، تا زمان آغاز رقابتهای بیست وچهارمین دوره جام فجر مهمان هوگوپوشان این تیم خواهند بود.
گفتنی است، تاکنون 9 تیم از کشورهای روسیه، هندوستان، کرواسی، صربستان، عراق، افغانستان، تونس، ارمنستان و پاکستان در دو بخش بانوان و آقایان برای شرکت در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی جام فجر، اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز