خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن ژیمناستیک:

یزد یکی از قطب‌های ژیمناستیک کشور است

قطعا با ارتقای مدیریت در ورزش مدارس و جذب نیروهای متخصص، وضعیت ورزش مدارس قابل مقایسه با گذشته نیست و می‌توان گفت این نقطه عطفی در ورزش مدارس است.

اسماعیل آقایی گفت: استان یزد یکی از قطب های ژیمناستیک کشور است که حضور همکاران متخصص در این استان و نیز برخورداری از امکانات استاندارد و مناسب در مجموعه شهید چمران، برگزاری این را خوب و قابل قبول کرده است.

به گزارش ایلنا، رئیس انجمن ژیمناستیک مدارس کشور گفت: با توجه به شرایط جدید و وجود مربیان توانا وضعیت ژیمناستیک در مدارس بهبود کلی داشته و به صورت نمونه می توان از افزایش صد درصدی تیم های شرکت کننده در مسابقات کشوری نام برد که البته توجه معاونت تربیت بدنی به ژیمناستیک نیز از دلایل این افزایش کمی و کیفی بوده است.

اسماعیل آقایی خاطرنشان کرد: قطعا با ارتقای مدیریت در ورزش مدارس و نیز جذب نیروهای متخصص، جوان و پر انرژی مربیان ورزش و همچنین وضعیت ورزش مدارس، وضعیت ورزش مدارس طی دو سال گذشته قابل مقایسه با گذشته نیست و می توان گفت این نقطه عطفی در ورزش مدارس است.

وی در خصوص اعزام های تیم دانش آموزی ژیمناستیک به خارج از کشور نیز خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در سال جاری تیم منتخب دانش آموزی ایران به مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی که در ساخای روسیه برگزار شد اعزام و موفق شدند هم در بخش انفرادی و هم بخش تیمی مقام اول مسابقات را کسب نمایند که این از افتخارات ورزش دانش آموزی استان و کشور است.

رئیس انجمن ژیمناستیک مدارس کشور با ابراز رضایت از میزبانی یزدی‌ها تاکید کرد: وضعیت اسکان، تغذیه و به طور کلی وضعیت میزبانی را در این دوره از مسابقات مناسب دیدم که می بایست از تلاش همکاران یزدی تشکر و قدردانی کنم. امیدواریم استان یزد بتواند در سال آینده نیز میزبان شایسته ای برای این گونه مسابقات باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز