خبرگزاری کار ایران

با یک "یاعلی" می‌روم؛

کوزه‌گری: هیچ‌ جنگ و دعوایی با مسئولان وزارت ورزش ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۰

مدت‌هااست نه با سجادی و نه با وزیر ورزش تماسی نداشته‌ام/ اینکه گفته می‌شود سجادی به من اعلام کرده استعفا ‌دهم صحت ندارد.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان با اشاره به شایعه برکناری‌اش از سمت ریاست این فدراسیون گفت: من چنین شایعه‌ای را رد می‌کنم و باید تاکید کنم همچون گذشته با قدرت به کارم ادامه می‌دهم.

جلال کوزه‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص این شایعه که گفته شده حمید سجادی با وی تماس داشته که از سمتش استعفا کند،اظهارکرد: حمید سجادی هیچ‌گونه تماسی با من نداشته و من مدت‌ها است نه با وی و نه با وزیر ورزش تماسی نداشته‌ام و اینکه گفته می‌شود سجادی طی تماس تلفنی به من اعلام کرده از سمت خود استعفا ‌دهم به هیچ‌وجه صحت ندارد.

وی افزود: روزی هم اگر مسئولان وزارت ورزش از من بخواهند از سمت ریاست فدراسیون هندبال کناره‌گیری کنم، یک "یا علی" می‌گویم و می‌روم. ما هیچ‌ دعوا و جنگی با مسئولان وزارت ورزش ندارم، بلکه به عنوان یک سرباز تا زمانی که در راس کار باشیم زحمت کشیده و در صورتی‌که بگویند برو هیچ مشکلی وجود ندارد و من خداحافظی کرده و می‌روم، اما نکته‌ای را باید تاکید کنم و آن اینکه خبری مبنی بر برکناری من وجود ندارد.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص اینکه مسئولان وزارت ورزش اگر بخواهند فردی را برکنار کنند از مدت‌ها قبل زمینه آن را با عدم واریز بودجه فراهم می‌کنند، گفت: من چنین احساسی ندارم. اگر هنوز بودجه فدراسیون هندبال پرداخت نشده به خاطر این است که بودجه بسیاری از فدراسیون‌ها نیز پرداخت نشده و اگر بودجه آنها پرداخت شود بودجه ما را نیز واریز می‌کنند.

کوزه‌گری همچنین تاکید ‌کرد: هدف ما این است که در مسابقات آسیایی یکی از رتبه‌های اول تا سوم را به دست بیاوریم و بعد از آن چشم به مسابقات آسیایی خواهیم داشت. در آسیا تیم‌هایی مانند کره‌جنوبی، قطر، ژاپن و عربستان رقیبان اصلی ما محسوب می‌شوند اما قدرت‌های برتر جهان در رشته هندبال روسیه، فرانسه، برزیل و آلمان هستند. انشاالله بتوانیم با کار مستمر و برنامه‌ریزی درازمدت خود را به این قدرت‌ها نزدیک کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال درخصوص مشکل ارزی برای استخدام مربی خارجی و سفرهای برون مرزی نیزخاطرنشان کرد: ما از بانک مرکزی درخواست کرده‌ایم تا ارز دولتی و مبادلاتی در اختیار ما قرار دهد.

وی در پایان در مورد لیگ هندبال نیز گفت: ما لیگ خوبی داریم و 25 دوره است که این لیگ برگزار می‌شود. تعداد تیم‌ها را افزایش نخواهیم داد و با همان 10 تیم کار خود را پیش می‌بریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز