خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی کاراته-فرانسه؛

پرونده بهمن عسگری بسته شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۱

بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان که از امروز در پاریس فرانسه آغاز شده و به مدت 5 روز بطول می انجامد.

بهمن عسگری، نماینده وزن منهای 75 کیلو گرم کاراته کشورمان در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در پاریس فرانسه با سه پیروزی و یک باخت از رسیدن به مدال بازماند.

به گزارش ایلنا، در نخستین روز پیکارهای جهانی که با حضور نمایندگان 113 کشور جهان درسالن برسی پاریس آغاز شد، بهمن عسگری در گام نخست به مصاف براناساک از مونته نگرو رفت که موفق شد او را 2 بر صفر شکست دهد. در گام دوم عسگری با نتیجه 5 بر صفر از سد مخیالنکو از استرلیا گذشت. سومین حریف نماینده کاراته کشورمان، سالگادو از شیلی بود که با حساب 3 بر صفر مغلوب عسگری شد.

بر اساس این گزارش، عسگری در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پوکورنی از اتریش رفت که در نهایت 2 بر یک شکست خورد که با توجه به باخت حریف اتریشی و نرسیدن او به فینال این وزن، پرونده عسگری در جام بیست و یکم با سه برد و یک باخت بسته شد.

نخستین روز مسابقات قهرمانی جهان در حالی با حذف عسگری و علی فداکار در اوزان منهای 75 و 84 کیلو گرم پایان یافت که پیش از این، فرید حقیقی‌ در کاتای انفرادی و ذبیح الله پورشیب‌در وزن به اضافه 84 کیلوگرم کومیته انفرادی به دیدار رده بندی راه یافتند.

در ادامه بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در پاریس فرانسه فردا(پنجشنبه دوم آذر) 2 نماینده سبک وزن و نمایندگان کاتای تیمی کاراته کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت. امیر مهدی زاده در منهای 60 در اولین پیکار با موخسیموف از ازبکستان دیدار می کند. سعید احمدی مبارزات خود را با پیکار مقابل حریف سریلانکایی آغاز می کند. فردا همچنین تیم کاتا ایران متشکل از احد شاهین، فرزاد محمد خانلو و آرمین روشنی در اولین مبارزه خود با کره جنوبی دیدار می کند و در گام دوم هم باید رودروی مصر قرار بگیرد، تیمی که در سال 2006 بر سکوی سوم جهان قرار گرفت.

بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان که از امروز در پاریس فرانسه آغاز شده و به مدت 5 روز بطول می انجامد. مسابقات جهانی کاراته هر دو سال یکبار برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز