خبرگزاری کار ایران

هاشمی جواهری؛

استانداری خراسان قصد دخالت در امور ابومسلم را ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۹

ممکن است افراد جایگاه شغلی در استانداری داشته باشند اما این جایگاه ارتباطی با مسوولیت‌ آنها در تیم ابومسلم ندارد.

جلسه کار گروه تخصصی فوتبال استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این جلسه با حضور رییس هیات فوتبال استان، برخی از پیشکسوتان و جمعی از مدیران و صاحبنظران عرصه فوتبال برگزار شد.

هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حاشیه این جلسه بر تداوم پیگیری وضعیت مالکیت تیم فوتبال ابومسلم تاکید کرد.

وی درخصوص نتایج حاصل از جلسه کارگروه فوتبال استان گفت: در این جلسه مصوب شد تا سرنوشت تیم فوتبال ابومسلم به صورت بنیادین و اساسی تعیین تکلیف شود تا دچار سرنوشت سایر تیم ها نشود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار خود با استاندار جدید خراسان رضوی اظهار داشت: جلسه من با آقای فروزان مهر طبق برنامه ایشان برای دیدار با بخش های مختلف مدیریتی استان برگزار شده است. اما از تیتر برخی رسانه ها چنین نتیجه گیری میشد که برای تعیین تکلیف وضع مالکیت تیم ابومسلم بود.

هاشمی جواهری افزود: در این جلسه من گزارشی از وضعیت و عملکرد ورزش استان، خدمت آقای فروزان مهر ارائه دادم که وی نیز بر پیگیری و تداوم این روند تاکید داشتند. متاسفانه بعد از این جلسه ماحصل گفت‌وگوی من با خبرنگار یکی از رسانه‌ها منجر به تیتری شد که بیش از واقعیت، نتیجه استنتاج و نظر شخصی خبرنگار است. استاندار محترم در این جلسه با اشاره به توانمندی‌های ورزشی استان تاکید کرده‌اند که اداره کل ورزش و جوانان استان متولی ورزش استان است.

وی درخصوص وضعیت تیم ابومسلم نیز گفت: قطعا استانداری به عنوان مدیریت عالی استان در هیچ برهه‌ای قصد دخالت در امور تیم خاصی را نداشته و ندارد. هرچند ممکن است افراد جایگاه شغلی در استانداری داشته باشند اما این جایگاه ارتباطی با مسوولیت‌ آنها در تیم ابومسلم ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وضعیت مالکیت تیم ابومسلم باید در قالب کارگروه‌های تخصصی همچون کارگروه فوتبال پیگیری شود و همه مدیران استان بر این مهم تاکید دارند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز