خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی؛

شاگردان ولاسکو کرواسی را شکست دادند

ین بازی برخلاف دیدارهای گذشته ایران که در سالن اصلی شهر ماریبور برگزار می شد، در مرکز ورزشی این شهر انجام گرفت.

تیم ملی والیبال مردان ایران در چهارمین بازی خود از سری دیدارهای دوستانه اش در اسلوونی شب گذشته  با حساب 3 بر 2 از سد کرواسی گذشت.


به گزارش ایلنا، تیم کشورمان اگرچه ست های دوم و چهارم این بازی را با امتیاز مشابه 25 – 22 به حریفش واگذار کرد ولی ست های اول، سوم و پنجم را با امتیازهای 25 – 20، 25 – 20 و 15 – 13 به سود خود به پایان برد تا در نهایت پیروز این رالی نفسگیر باشد.
این بازی بر خلاف دیدارهای گذشته ایران که در سالن اصلی شهر ماریبور برگزار می شد، در مرکز ورزشی این شهر که تیم های مختلف والیبال – از جمله ایران - اردو زده و تمرین می کنند، انجام گرفت.


هر دو تیم در این بازی با لباس ورزشی قرمز به میدان رفتند و در حالی بازی را دنبال کردند که ست سوم آن با توافق مربیان دو تیم، بدون تکنیکال تایم اوت برگزار شد.


هر 14 بازیکن والیبال ایران در این بازی که دو ساعت و نیم به طول انجامید، به زمین رفتند و نمایش قابل قبولی از یک بازی والیبال را ارائه کردند. روحیه جنگندگی بازیکنان ایران در حمایت از مدافعین روی تور و استفاده از توپ های برگشتی، معدود تماشاگران حاضر در سالن را به وجد آورده بود.


کرواسی که خود را برای حضور در دور نهایی رقابت‌های قهرمانی اروپا آماده می کند، یکی از بهترین پشت خط زن های اروپا را در اختیار دارد. این بازیکن ایگور اومرسن، بازیکن 32 ساله و 208 سانتیمتری تیم لوبه‌بانکا ماچه‌راتا (قهرمان باشگاه‌های ایتالیا در فصل 2011 – 2012) است که سابقه بازی در دیگر تیم های ایتالیایی همچون کونه‌ئو را نیز دارد. او برای فصل جاری با پیراهن تیم J.T(شرکت تنباکوی ژاپن) در لیگ ژاپن به میدان خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز