خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی کاتا:

کسب سکوهای جهانی دور از انتظار نیست

بونکای ایران در سطح جهان حرف زیادی برای گفتن دارد و احتمال موفقیت ما زیاد است.

سعید نیکو خصلت، گفت: با تلاش شبانه روزی و انجام تمرینات دقیق، قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی جهان دور از انتظار نیست.

به گزارش ایلنا، مربی تیم ملی کاتا با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر کاتاروها روزانه دو جلسه تمرین بدنسازی و فنی را در دانشگاه تبریز انجام می دهند.

وی در خصوص اینکه دلیل شرکت نکردن تیم کاتا در مسابقات کاراته وان ترکیه گفت: با توجه به زمان سه ماهه تا شرکت در مسابقات جهانی و اینکه تیم باید در برای مسابقات به اوج برسد، بنابراین بهتر دیدم تا تیم کاتا در رقابتهای ترکیه شرکت نکند.

نیکوخصلت افزود: تیم کاتا با دو موفقیتی که در کاراته وان اندونزی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورد شارژ روحی شده و برای اینکه میزان آمادگی تیم سنجیده شود شرکت در یک یا دو مسابقه تدارکاتی نزدیک مسابقات جهانی فرانسه کافی است.

وی گفت: برای مسابقات جهانی باید 5 کاتا را آماده کنیم و علاوه بر آنکه داشته های قبلی باید تقویت شود، با تغییرات اندک در نحوه تمرینات، یکسری از موارد اصلاح شود و در کاتای پایه تمریناتمان بیشتر باشد.

نیکوخصلت افزود: بونکای ایران در سطح جهان حرف زیادی برای گفتن دارد و احتمال موفقیت ما زیاد است، اما همه این شرایط بستگی به برنامه سه ماهه ما دارد تا عملکرد موفقیت آمیزی در فرانسه داشته باشیم.

مربی تیم کاتا در خصوص مهمترین حریفان ایران در مسابقات جهانی گفت: ایتالیا، فرانسه، ژاپن و اسپانیا تیم های خوبی را روانه مسابقات می کنند ضمن اینکه اندونزی، مالزی، کرواسی و آلمان هم تیمهای مدعی هستند که نباید آنها را دست کم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز