خبرگزاری کار ایران

رییس هیات ورزش هنرهای رزمی خراسان:

قبول مسوولیت در هیات‌های ورزشی فراتر از ایثارگری است

کد خبر : ۱۶۶۶۸

زمانی سرمایه‌گذاری در یک هیات نتیجه بخش است که افرادی توانمند مدیریت اجرایی این کار را بر عهده گیرند.

 

رییس هیات هنرهای رزمی و کونگ فو خراسان رضوی گفت: قبول مسوولیت در هیات های ورزشی کاری فراتر از ایثارگری است.

به گزارش ایلنا، سیدمرتضی مدرس نیا در بیست و دومین نشست خبری هیات‌های ورزشی استان اظهار داشت: توقع ورزشکاران و خانواده های آنان از هیات های ورزشی بیشتر از توان اعضای آن هیات است که این امر، قبول مسوولیت در هیات ها را دشوار می کند.

وی عامل پیشرفت یک هیات ورزشی را استفاده از تجربیات و نظرات نخبگان هر ورزش دانست و گفت: درست است که مسایل مالی مهمترین عامل پیشرفت یک هیات ورزشی محسوب می‌شود اما زمانی سرمایه‌گذاری در یک هیات نتیجه بخش است که افرادی توانمند مدیریت اجرایی این کار را بر عهده گیرند.

مدرس نیا یکی از مهمترین مشکلات ورزش‌های رزمی را در استان علاقه‌مند نبودن حامیان مالی به این ورزش عنوان کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تا آبان ماه سال 91 مبلغ 80 میلیون ریال به هیات ورزش‌های رزمی و کونگ فو کمک مالی کرده است که پیش بینی می شود این رقم تا حدود 110میلیون ریال تا پایان سال افزایش یابد.

رییس هیات هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان رضوی با بیان این که بودجه کم اداره کل پاسخگوی هزینه‌های 52 هیات فعال در استان نیست، افزود: اداره کل امسال با درایتی که انجام داد توانست بودجه را بر اساس عملکرد هیات‌ها تخصیص دهد که هیات هنرهای رزمی و کونگ فو به دلیل حضور فعال توانست نسبت به سایر هیات‌ها بودجه بهتری را دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه این بودجه با وجود افزایش نسبت به سال‌های گذشته هزینه‌ها را تامین نمی‌کند، گفت: برای حضور مقتدر در مسابقات کشوری لازم است بودجه سالانه هیات حداقل 500 میلیون پیش‌بینی شود.

مدرس نیا از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درخواست کرد اگر نمی‌توانند به لحاظ مالی به هیات کمک کنند سالنی برای تمرینات تیم استان در اختیار هیات قرار دهند تا در هزینه ها صرفه‌جویی شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز