خبرگزاری کار ایران

صعود ژاپن و چین قطعی است؛

مظفری: تایوان محو بازی والیبالیست‌های ایران شده بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۷۷

بازیکنان تیم والیبال در بازی نخست 20 درصد از توانایی خود را ارائه کردند و به نظرم آنها محو اولین بازی بین المللی خود، لباس های جدید، تشکیلات این مسابقات و همچنین حضور مسئولان بلندپایه ورزش شده بودند.

سرمربی تیم نوجوانان کشورمان با متفاوت خواستن دیدار نخست این تیم مقابل تایوان گفت: بازیکنان تیم والیبال در بازی نخست 20 درصد از توانایی خود را ارائه کردند و به نظرم آنها محو اولین بازی بین‌المللی خود، لباس‌های جدید، تشکیلات این مسابقات و همچنین حضور مسئولان بلند پایه ورزش شده بودند.

ایرج مظفری در گفت‌وگو  با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: در دیدار نخست حریف بیشتر شیوه قدرتی در دستور کار قرار داده بود و همین موضوع تا حدودی کار را برای ما سخت کرده اما بازیکنان ما در دیدار مقابل تایوان به مراتب بهتر از بازی نخست ظاهر شدند و هیچگونه اجازه خودنمایی به حریف ندادند. آنها در توپ‌های ترکیبی و همچنین سرویس‌ها با آمادگی بالا ظاهر شدند و حتی اجازه ندادند یک توپ خراب شود.

وی ادامه داد: بازیکنان شماره 2 و 18 تایوان چهره‌های سرشناس این تیم بودند و توانایی‌های بالایی داشتند اما بازبکنان ما با مهارت خاصی این دو بازیکن را از کار انداختند و اجازه ندادند برای ما دردسرساز شوند. در کل می‌توانم بگویم تیم تایوان محو بازی زیبای ما شده بود، ضمن اینکه همین تیم تایوان در مسابقات دانش‌آموزی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده بود و به هیچوجه تیم کوچکی محسوب نمی‌شود.

سرمربی تیم نوجوانان درخصوص دیدار مقابل کره جنوبی اظهار داشت: انشاالله اگر بازیکنان همان عملکردی که در دیدار مقابل تایوان داشتند در مقابل کره نیز ارائه کنند با وجود اینکه تیم کره در سطح بالاتری از تایوان قرار دارد به راحتی می‌توانند مقابل این تیم پیروز شوند. باید سعی کنیم منطقه 2 زمین خود را به خوبی پوشش دهیم و بازیکن شماره 12 کره‌ای‌ها که بسیار خطرناک است را مهار کنیم.

مظفری تاکید کرد: درگروه ما هر 4 تا تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارند اما در گروه دیگر از هم اکنون می‌توان گفت تیم‌های چین و ژاپن صعودشان به مرحله بعدی قطعی است. ما باید تلاش کنیم با ارائه بازی‌های قابل قبول یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز