خبرگزاری کار ایران

دیدار علی‌آبادی با عباسی در وزارتخانه؛

مدیران ارشد ورزش همچنان پیگیر رفع تعلیق‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۴

پیگیر موضوع تعلیق‌ها هستیم تا انشاالله با انجام اقدامات لازم این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

صبح امروز علی آبادی و عباسی با هدف رفع تعلیق‌ها و مشکلات ورزش در ساختمان وزارت ورزش با یکدیگر دیدار کردند.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در همین زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره با حضورش در ساختمان وزارت ورزش گفت: برای ملاقات با وزیر ورزش آمده بودم تا درخصوص پاره‌ای از مسائل پیرامون ورزش با او گفتگویی داشته باشم.

محمد علی‌آبادی با بیان این مطلب افزود: همواره در کمیته المپیک با محمد عباسی وزیر ورزش نشست‌های مشترکی داریم تا درخصوص مسائل ورزشی و اتفاقاتی که پیرامون ورزش کشور رخ می‌دهد با یکدیگر گفت‌وگو و تعامل داشته باشیم. امروز هم من در همین راستا به وزارتخانه آمدم تا ملاقاتی با محمد عباسی داشته باشم.

وی در ادامه درخصوص تعلیق فعالیت‌های برخی از فدراسیون‌ها و رفع این مشکل اظهار داشت: گروهی متشکل از اعضای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکیل شده و پیگیر این موضوع هستیم تا انشاالله با انجام اقدامات لازم این مشکل نیز هر چه سریعتر برطرف شود.

علی‌آبادی در پایان برای تیم ملی در بازی امروز مقابل کره‌جنوبی آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز