خبرگزاری کار ایران

روز پنج شنبه و با حضور وزیر ورزش؛

یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۲

یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزش از 27 لغایت 30 مهرماه از ساعت 10 صبح تا 20 شب پذیرای علاقمندان به ورزش و تجهیزات آن است.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی روز پنج شنبه و با حضور وزیر ورزش افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا، یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش وتجهیزات ورزشی، با حضور وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک،رییس انجمن تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی، ریاست اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی وتنی چند ازمقامات وفعالان این صنعت در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) سالن شبستان، صبح روز پنجشنبه 27 مهرماه افتتاح می گردد.

 این نمایشگاه با حضور بیش از 120 شرکت داخلی 80 فدراسیون ورزشی کشور و ادارات کل تربیت بدنی شهرستانها وبا حضور نمایندگان 7 کشور خارجی ازجمله ایتالیا، کره جنوبی، چین، تایوان، ترکیه، تایلند وسوریه درفضائی بیش از 10000 مترمربع با هدف ایجاد فضایی مناسب برای توسعه و معرفی قابلیت ها وتوانمندیهای ورزش کشور و بررسی عملکرد شرکت ها، به خصوص تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی برگزار می شود.

علی محتشم امیری، دبیراجرایی نمایشگاه افزود: درمراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تجلیل ازمقام آوران ورزش کشور توسط وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از برنامه های جنبی نمایشگاه برگزاری همایش تولیدات ورزشی ایران و نحوه حمایت از آن وهمایش دستاورد های دولت نهم و دهم و.... نام برد.

وی با اشاره به نقش حمایتی این نمایشگاه ازتولید کنندگان و فعالان این صنعت اضافه کرد: "یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش وتجهیزات ورزشی" که با رویکرد حفظ کاروسرمایه ایرانی برگزارمی گردد در تلاش است تا با استفاده از تمام پتانسیل ها و ظرفیت های ورزش کشور در ارتقاء این صنعت سهیم باشد.

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزش از 27 لغایت 30 مهرماه از ساعت 10 صبح تا 20 شب پذیرای علاقمندان به ورزش و تجهیزات آن می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز