خبرگزاری کار ایران

سرمربی ثامن الحجج(ع)مشهد:

لیگ برتر هندبال از هفته چهارم سخت‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۱

در 3بازی اول فرصت داریم تا به هماهنگی کامل برسیم از هفته چهارم به بعد با تیم‌های قدرتمندی روبرو هستیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) مشهد گفت: فقط در سه بازی اول فرصت داریم تا به هماهنگی کامل برسیم از هفته چهارم لیگ به بعد با تیم های قدرتمندی روبرو هستیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا حبیبی با بیان این مطلب گفت: در بازی هفته اول در مقابل نیروی زمینی تهران نقاط ضعف تیم شناسایی شد و در تمرینات این هفته بیشتر بر روی کارهای گروهی و تاکتیک های تیمی کار کردیم.

وی با بیان اینکه با اضافه شدن چندین بازیکن جدید به ترکیب تیم از جمله آلن کلونوویچ بازیکن اهل بوسنی و هرزگوین زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز داریم اظهار داشت: در 3 بازی اول فرصت داریم تا به هماهنگی کامل برسیم از هفته چهارم لیگ به بعد با تیم‌های قدرتمندی روبرو هستیم.

حبیبی در خصوص بازی بعدی تیمش از هفته دوم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور با شهرداری قزوین گفت: قرار است این بازی روز جمعه 21 مهرماه از ساعت 16 در سالن هندبال مجموعه ورزشی امام خمینی قزوین انجام شود اما احتمال دارد به خاطر انجام بازی بسکتبال در این سالن بازی با دو ساعت تاخیر برگزار شود.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع)مشهد شهرداری قزوین را تیمی جوان و یک دست توصیف کرد و گفت: این تیم به تازگی از دسته یک به لیگ برتر صعود کرده و بازی اولش را در مقابل سپاهان اصفهان با نتیجه 13 بر 34 واگذار کرده است.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه برای بازی در قزوین بازیکن محرومی نداریم، تعدادی از بازیکنان هم دچار سرماخوردگی شده اند که از دیروز تحت درمان هستند و به بازی روز جمعه خواهند رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز