خبرگزاری کار ایران

قاسم شعبانپور:

برای قهرمانی باید تمام بازی‌های خانگی را ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۷

خوشبختانه بازیکن مصدوم و محرومی برای بازی این هفته نداریم و بازیکنان، آماده مصاف با نماینده کرمان هستند.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: با توجه به این که همه تیم ها در سبزورا خوب و با تمام قدرت بازی می کنند برای رسیدن به قهرمانی باید تمام بازی های خانگی را برنده شویم.

به گزارش ایلنا، قاسم شعبانپور درخصوص بازی تیمش با صنعت مس کرمان از هفته دوم لیگ برتر که از ساعت 16:30 روز جمعه 21مهرماه در سبزوار برگزار می‌شود، گفت: مس کرمان سال گذشته در لیگ برتر چهارم شد و از چندین بازیکن با تجربه و ملی‌پوش برخوردار است و یقیین دارم تماشاگران بازی زیبایی در سالن سربداران شاهد خواهند بود.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع)سبزوار تمرینات این هفته تیمش را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به وجود ناهماهنگی‌هایی که در دفاع وسط و جناح راست تیم در بازی اول وجود داشت در تمرینات طول هفته سعی در بر طرف کردن این مشکلات داشتیم و در بازی در مقابل مس کرمان با تغییر چند بازیکن در این پست‌ها این ضعف نیز برطرف می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه بازیکن مصدوم و محرومی برای بازی این هفته نداریم و بازیکنان، آماده مصاف با نماینده کرمان هستند.

در حال حاضر تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار با 2 امتیاز و با تفاضل گل کمتر بعد از تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان، شهرداری کرمان و ثامن الحجج (ع) مشهد در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز