خبرگزاری کار ایران

پس از قهرمانی در لیگ جهانی؛

رهنما: كمترین نقش را در موفقیت كاراته داشتم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۵۵

به دلیل مشكلات شخصی نتوانستم در تركیه همراه تیم ملی باشم و خوشحالم این مساله تاثیر منفی بر عملكرد نفرات نداشت.

سرمربی تیم ملی كاراته ایران با ابراز رضایت از عملكرد كاراته كاهای كشورمان در لیگ جهانی تركیه، گفت: كمترین نقش را در این موفقیت داشتم و باید از همكارانم در كادر فنی به خاطر زحماتی كه در این چند ماه محتمل شده اند، تشكر كنم.

به گزارش ایلنا، مسعود رهنما اظهار داشت: از ابتدا نگاه ما به لیگ جهانی تركیه این بود كه از آن به عنوان یك رویداد تداركاتی سطح بالا برای مسابقات مهم پیش رو استفاده كنیم.

وی افزود: خوشبختانه كومیته كاهای ایران عملكرد خوبی در این رقابت ها داشتند و باید تلاش كنیم تا معایب را برطرف كرده تا در رویدادهای مهم آینده چون، بازیهای كشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا نیز همین روند را ادامه دهیم.

رهنما عنوان كرد: بزودی نشستی را با كادر فنی برگزار خواهیم كرد و به طور دقیق عملكرد نفرات ایران در تركیه را آنالیز می كنیم تا ضعف‌ها را برطرف سازیم.

سرمربی تیم ایران تاكید كرد: به دلیل مشكلات شخصی نتوانستم در تركیه همراه تیم ملی باشم و خوشحالم این مساله تاثیر منفی بر عملكرد نفرات نداشت.

وی درخصوص فراز و نشیب تیم ملی در برخی اوزان تاكید كرد: این مساله غیر عادی نیست چراكه نمی توان در تمامی اوزان قهرمان شد. ولی در برخی اوزان نتایج ضعیفی به دست آمد كه باید آسیب شناسی شود و در اوزانی هم كه عالی بودیم می بایست به تقویت بیشتر نفرات بپردازیم.

سرمربی تیم ایران گفت: حضور در این مسابقات پس از چند ماه تمرین لازم بود و باید از فدراسیون به خاطر فراهم كردن شرایط اعزام، تشكر كنم و حالا باید از امروز با تمركز بیشتری به بازیهای كشورهای اسلامی فكر كنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز