خبرگزاری کار ایران

ترکیب کنونی تیم های ملی را می‌سازد؛

شورمن: جوانان هم قدرت ایران را نشان دادند

کد خبر : ۱۰۱۲۷۰

بازیکنان ایران از والیبال حرفه ای و خوبی برخوردار هستند آنها در طول مسابقاتی که تاکنون برگزار شده توانستند عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذارند.

عضو کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان اظهارداشت: بازیکنان ایران از والیبال حرفه ای و خوبی برخوردار هستند آنها در طول مسابقاتی که تاکنون برگزار شده توانستند عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذارند.

به گزارش ایلنا، بانو جان شورمن اظهارداشت: سطح کیفی این دوره از مسابقات والیبال جهانی جوانان نسبت به دوره های گذشته بسیار بالاست و اکثر تیم‌های شرکت کننده جزو مدعیان محسوب می‌شوند. ترکیب کنونی این تیم‌ها آینده والیبال کشورها را می سازد به همین دلیل از سطح کیفی بالایی برخوردار است.

عضو کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان در خصوص وضعیت تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات گفت: والیبال ایران در طول سال های اخیر در رده سنی بزرگسالان عملکرد خوبی داشته است. من برای اولین بار است که شاهد بازیهای والیبالیستهای رده سنی جوانان این کشور هستم به نظرم آنها تا کنون حضوری قدرتمندانه مقابل حریفان را تجربه کرده اند و میتوانند آینده ای خوب داشته باشند.

جان شورمن داوری این دوره از مسابقات را خوب ارزیابی کرد و افزود: کمیته داوران فدراسیون جهانی در این دوره از مسابقات جوانان جهان سعی کرد با بهره گیری از داوران جوان به نوعی در این بخش هم پشتوانه سازی داشته باشد. به همین دلیل طبق برنامه ریزی اولیه قضاوت بازی‌های سخت و سنگین به داوران باتجربه و قدیمی تر و بازی های آسان‌تر به داوران جوان و کم تجربه واگذار شد. خوشبختانه در این خصوص مشکلی تاکنون نداشته ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز