خبرگزاری کار ایران

با قهرمانی منطقه شرق؛

مسابقات فوتسال «جام سپاس» در مشهد پایان یافت

کد خبر : ۱۰۰۳۹

برنامه‌های ورزشی بیشتری برای نشاط و بالا بردن انگیزه کارکنان پیش رو داریم که امیدواریم مانند «جام سپاس» با استقبال خوب کارکنان مواجه شویم.

دومین دوره مسابقات فوتسال مؤسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده) با عنوان «جام سپاس» با قهرمانی تیم فوتسال منطقه شرق پایان یافت.

به گزارش ایلنا، این مسابقات با حضور 13 تیم، شامل تیم مناطق ده‌گانه و تیم‌های تکاپ و سبزوار از 11 مهر به مدت 3 روز و با انجام 18 بازی، با حضور بیش از 150 نفر از کارکنان مؤسسه صالحین به برگزار شد که در نهایت تیم منطقه شرق به مقام قهرمانی و تیم‌های دفتر مرکزی و منطقه شمال به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گفته سید علی باقری ثانی مدیرکل منطقه شرق موسسه صالحین، این مسابقات با هدف ایجاد تعامل سازمانی، همدلی میان اعضای سازمان، ایجاد همگرایی و وفاق سازمانی و همچنین تقویت انگیزه فعالیت‌های ورزشی در بین همکاران، با حضور مدیران و مسؤولان ارشد مؤسسه برگزار شد.

وی به نامگذاری این جام اشاره كرد و گفت: از جمله دلایل نامگذاری این مسابقات به نام «جام سپاس» نیز قدردانی و تشکر از زحمات کلیه کارکنان مؤسسه که در رشد و تعالی سازمان کمک شایانی کردند عنوان شد.

مدیرکل منطقه شرق موسسه مالی و اعتباری صالحین (بانك آینده) در خصوص تیمداری در لیگ برتر فوتسال خبرهای خوشی به فوتسال دوستان داد و گفت: با حمایت هیئت مدیره قطعا پا به عرصه تیمداری می‌گذاریم چون موسسه صالحین از بدو تاسیس تا به حال حامی ورزشکاران بوده و خواهد بود و جزو اهدافی هست که مسئولین موسسه دنبال می‌کنند.

باقری در ادامه گفت: با توجه به تبدیل شدن موسسه مالی و اعتباری صالحین به بانک آینده و وجود مشکلی درخصوص تیم‌داری بانک‌ها امیدوارم که مشکل و یا محدودیتی در این خصوص پیش روی نباشد چون هیچ موسسه یا بانکی مخالف ورزش و نشاط نیست و این باعث پیشرفت و بالا بردن روحیه بیشتر درمردم وکارکنان خواهد شد.

مدیرکل منطقه شرق موسسه مالی و اعتباری صالحین در ادامه از رضایتمندی کامل شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: خوشبختانه با نظرسنجی و پرسش و پاسخی که از مهمانان انجام شد، مشهد میزبان قابل قبولی بود و از این بابت خوشحال هستیم.

وی در پایان گفت: برنامه‌های ورزشی بیشتری برای نشاط و بالا بردن انگیزه کارکنان پیش رو داریم که امیدواریم مانند «جام سپاس» با استقبال خوب کارکنان مواجه شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز