خبرگزاری کار ایران

در تهران برگزار می‌شود؛

دومین اردوی آمادگی پینگ‌بازان جوان جانباز و معلول

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۶۵

کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین از اول تا ششم تیرماه میزبان این ملی‌پوشان خواهد بود.

رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین از آغاز دومین مرحله تمرینات تیم ملی در سال جدید خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی آرمندنیا افزود: برای آمادگی حضور در رقابت‌های پارآسیایی جوانان مالزی، 5 مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفتیم که یک مرحله آن در سال گذشته و یک مرحله آن در سال جدید برگزار شده و دومین مرحله تمرینات در سال جاری نیز از اول تیرماه در تهران، کمپ تیم‌های ملی آغاز می شود.

رئیس انجمن تنیس روی میز خاطرنشان کرد: در این مرحله، 2 نفر از مدعوین اردوی پیشین حذف شدند و از 7 ورزشکار برای حضور در تمرینات دعوت بعمل آمد که از این تعداد نیز یک نفر در پایان این تمرینات حذف خواهد شد و با انجام کلاس بندی نهایی، ترکیب اصلی تیم مشخص می شود.

وی در خصوص برنامه تمرینی این مرحله از اردو گفت: طبق روال گذشته در اردوها، تمرینات در دو جلسه صبح و بعدازظهر برگزار می شود و به موازات آن تمرینات بدنسازی نیز در نظر گرفته شده، ضمن اینکه در تمرینات این دوره، فیلم مسابقات مختلف برای ورزشکاران به نمایش درآمده و توسط مربیان تجزیه و تحلیل خواهد شد.

آقای آرمند نیا افزود: متاسفانه تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های مالزی، هنوز کلاس‌بندی نفرات خود را اعلام نکرده‌اند، با این وجود ما بر اساس نقاط قوت ورزشکاران، کلاس بندی اعزامی خود را شکل می‌دهیم و قصد داریم ورزشکاران را در یک کلاس انفرادی و 2 کلاس تیمی، انفرادی اعزام کنیم تا بر این اساس بتوانیم از نفرات در مسابقات تیمی و انفرادی به صورت همزمان استفاده کنیم.

رئیس انجمن تنیس روی میز درخصوص تیم‌های رقیب گفت: رقابت‌های پارآسیایی جوانان ژاپن در سال 2009 به عنوان یک تلنگر برای تمامی کشورهای آسیایی محسوب می‌شود، چراکه از آن پس سرمایه گذاری در بخش جوانان در تمامی کشورها، سمت و سوی جدیدی به خود گرفت و فکر می‌کنم با توجه به این نکته، بیشتر کشورها حضوری قدرتمندتر از دوره گذشته داشته باشند، ضمن اینکه در رشته تنیس روی میز، تیم های ژاپن، کره و هنگ کنگ، در دوره قبل خوب ظاهر شدند و در این دوره نیز احتمالا از رقبای اصلی ایران باشند.

مهرداد محمدپور(خراسان رضوی)، سیدحسام حسینی، صادق ناظمی، حسین جعفری(تهران)، مهدی هاتفی(یزد) سپهرداد ظفری(همدان) و حسین زمان‌پور (فارس) ورزشکاران مدعو به این اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر آقایان ابراهیم واقفی و علی شکارلو، مربیان تیم ملی، انجام می دهند.

کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین از اول تا ششم تیرماه میزبان این ملی‌پوشان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز