خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی والیبال نشسته جوانان:

از عنوان قهرمانی جوانان جهان دفاع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۹

ملی‌پوشان جوان والیبال نشسته خود را برای حضور در رقابت‌های پارآسیایی آماده می‌کنند.

مربی تیم ملی والیبال نشسته جوانان در پایان سومین مرحله تمرینات، درمورد شرایط شاگردانش توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، حسن بخشعلی‌پور  که با همراهی حسن محمدی و مهرداد شوشتری، هدایت ملی‌پوشان جوان را بر عهده دارد، روند پیشرفت والیبالیست‌های جوان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی، تجربه مسابقات برون مرزی و همین طور داخلی را ندارند و تازه کار هستند، اما در طی این مدت و 3 اردوی برگزار شده، به آمادگی خوبی رسیده‌اند.

مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: برنامه ما در این 3 اردو بر بدنسازی و نیز تقویت مهارت‌های والیبال متمرکز بود تا سطح فنی ورزشکاران را به حد مطلوبی برسانیم، ضمن اینکه به تدریج از نفرات دعوت شده کاسته شده و از 22 ورزشکار حاضر در اردوی اول، اکنون به 13 ورزشکار رسیده‌ایم که در نهایت یک نفر از آنها نیز حذف خواهد شد.

وی افزود: با توجه به وقفه‌ای که بین برگزاری اردوها وجود دارد، در پایان هر اردو برنامه تمرینی ویژه‌ای به ورزشکاران داده می‌شود تا بر اساس آن، آمادگی خود را در فواصل برگزاری اردو حفظ کنند.

بخشعلی‌پور گفت: در آغاز هر مرحله از تمرینات نیز تست‌های مورد نظر از ورزشکاران به عمل می‌آید تا حفظ آمادگی آنها را در مدت زمانی که در اردو نیستنند، مورد سنجش قرار دهیم.

مربی تیم ملی در پایان افزود: تازمان اعزام به رقابت های پارآسیایی مالزی، 4 مرحله اردو در پیش داریم که مرحله آخر آن متصل به اعزام است و امیدواریم بتوانیم از عنوان قهرمانی جوانان جهان که هم اکنون در اختیار کشورمان است، دفاع کنیم.

ملی‌پوشان جوان تیم والیبال نشسته کشورمان برای حضور در رقابت‌های پارآسیایی که آبان‌ماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز